ارائه محصولات اصیل ایرانی، یکی از نقاط قوت نمایشگاه سی و یکم است

به گزارش وبلاگ نفس، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در مورد کیفیت سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: یکی از نقاط قوت سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی این است که همه محصولات ارائه شده در آن کالاهای اصیل کشورمان هستند.

ارائه محصولات اصیل ایرانی، یکی از نقاط قوت نمایشگاه سی و یکم است

حسین ایزدی، امروز شنبه 18 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نفس، بادر حاشیه سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، با بیان این مطلب اضافه کرد:می دانیم که این کالاهای صنایع دستی از لحاظ مرغوبیت قدرت رقابت با کالاهای سایر کشورهای دنیا را دارند.

او اضافه کرد: در اینجا باید گفت اگرچه با نزدیک شدن به روزهای پایانی نمایشگاه شاهد برگزاری نمایشگاه های متعدد صنایع دستی در همه استان های کشکر بودیم، هنرمندان سراسر کشور با محصولات با کیفیتی در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی حضور پیدا نموده اند.

او اضافه کرد: آنچه که برای ما مهم بود این است که در سالهای گذشته به نوعی نمایشگاه صنایع دستی همزمان با نمایشگاه گردشگری برگزار می شد و در حاشیه نمایشگاه گردشگری قرار می گرفت پس برگزاری مستقل آن یکی دیگر از نقاط قوت سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اظهار کرد: بهتر است که نمایشگاه ملی صنایع دستی با اندکی فاصله از روزهای پایانی سال برگزار گردد تا هنرمندان بیشتری در آن شرکت نمایند البته اگر سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تدبیری بیندیشد که غرفه ها را به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار بدهد،شاهد افزایش انگیزه هنرمندان برای مشارکت در نمایشگاه های ملی صنایع دستی خواهیم بود.

ایزدی ادامه داد: 4غرفه سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور به هنرمندان استان مازندران اختصاص داده شده است و براساس آنچه که من در تبادل نظر با هنرمندان استان شنیدم متوجه شدم که هنرمندی که تولیدات چوبی را به نمایشگاه آورده است به اندازه ای فروش داشته است سفارش داده بوده است که بار دیگر از شهرستان بابلسر برایشان کالا آورده گردد البته این هنرمند ما علاوه بر فروش ،سفارشهای خوبی هم گرفته است بنابراین حضور در نمایشگاه برای او به منزله یک بازاریابی خوب هم هست.

او توضیح داد: هنرمندان دیگرمان نیز از فروششان در نمایشگاه راضی بودند البته هنوز آمار دقیقی از میزان فروششان در روزهای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی نداریم.

معاون صنایع دستی استان مازندران اظهار داشت: خبر خوب من برای فعالان صنایع دستی استان مازندران و سراسر کشور این است که از 21تا 25اسفند ماه نمایشگاه ملی صنایع دستی را با حضور هنرمندان همه استان های کشور در پارک ملل شهرستان ساری برگزار می کنیم.غرفه های این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می گیرد و حتی اسکان آنها نیز رایگان است.

ایزدی اضافه کرد: این وعده را نیز به هنرمندان استان مازندران می دهیم که انشا الله بتوانیم نمایشگاه دائمی صنایع دستی را در سال98 در استان مازندران به منصه ظهور و بروز برسانیم.نیت ما این است که این نمایشگاه در بهشهر، تنکابن و محمودآباد برگزار گردد.

منبع: میراث آریا

به "ارائه محصولات اصیل ایرانی، یکی از نقاط قوت نمایشگاه سی و یکم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه محصولات اصیل ایرانی، یکی از نقاط قوت نمایشگاه سی و یکم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید