اوکتاویو - تیم ملی ساحلی؛ جدایی خانوادگی

به گزارش وبلاگ نفس، مارکو اوکتاویو با ناراحتی و با چشمانی اشکبار ایران را ترک کرد. مردی که فوتبال ساحلی ایران مدیون تفکرات اوست. گفته می گردد این جدایی دلیلی جز مسائل خانوادگی اوکتاویو ندارد.

اوکتاویو - تیم ملی ساحلی؛ جدایی خانوادگی

سرانجام کار مربی برزیلی در ایران

نشست کمیته فنی و توسعه جهت آنالیز درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار گردید و در سرانجام این نشست جدایی مارکو اوکتاویو تایید شد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: در پی اعلام مارکو اوکتاویو، سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر بروز مسائل خانوادگی و درخواست تفاهم دو جانبه جهت سرانجام همکاری وی با فدراسیون فوتبال ایران، پس از طرح موضوع در نشست مشترک با اعضا، بیان مسائل پیش آمده و در نظر دریافت احتیاج مبرم ایشان به بازگشت به برزیل، در نهایت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن موافقت با درخواست اوکتاویو، گفت و گو و تصمیم گیری درخصوص گزینه های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی را در دستور کار قرار داده. بر همین اساس از بین گزینه های جانشینی ایشان که چندین مربی خارجی هم در بین آن ها وجود دارد، در جلسه بعدی کمیته درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

-

پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال درباره جدایی اوکتاویو می گوید: مارکو اوکتاویو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر مسائل خانوادگی که داشت به ما بیان کرد که نمی تواند تیم ملی را همراهی کند و ما هم با درخواست او موافقت کردیم. مسائل حادی برایش به وجود آمده که امیدواریم هرچه زودتر رفع گردد. اوکتاویو برای ایران زحمات زیادی کشید و اولین افتخارات فوتبال ساحلی با سرمربی گری او در ایران به دست آمد. هیچ یک دوست نداشتیم که از هم جدا شویم. اوکتاویو با ناراحتی و با چشمانی اشکبار ایران را ترک کرد.

مارکو اوکتاویو سال هاست که راهنمایی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را برعهده دارد. او به همراه تیم ملی قهرمان جام بین قاره ای نیز شده است. به صراحت می گردد گفت فوتبال ساحلی ایران در سال های اخیر با راهنمایی این مربی برزیلی پیشرفت فوق العاده ای در فوتبال ساحلی آسیا و دنیا داشت. البته او در آخرین تورنمنتی که تیم ایران را همراهی کرد بازی های قهرمانی آسیا بود که به دلیل باخت در برابر عمان و ژاپن از دور بازی ها کنار رفت و شانس قهرمانی در آسیا و همچنین صعود به جام دنیای را از دست داد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "اوکتاویو - تیم ملی ساحلی؛ جدایی خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوکتاویو - تیم ملی ساحلی؛ جدایی خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید