باشگاه پرسپولیس: کادر فنی دنبال بازی با ذوب آهن است

به گزارش وبلاگ نفس، تیم فوتبال پرسپولیس باید روز 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

باشگاه پرسپولیس: کادر فنی دنبال بازی با ذوب آهن است

نگرانی از ابتلای بازیکنان پرسپولیس به کرونا قبل از فینال باعث شد تا مسئولان باشگاه اعضای این تیم را به یک اردو بفرستند و در هتل قرنطینه نمایند.

این در حالی است که پرسپولیس باید فردا یکشنبه در هفته ششم لیگ برتر در مازندران به مصاف تیم نساجی می رفت اما ریسک ابتلا به کرونا و سفر به استان دیگر باعث شد سازمان لیگ این بازی را لغو کند.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای حفظ آمادگی بازیکنان این تیم خواستار برگزاری بازی با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر و پیش از اعزام به قطر است.

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره احتمال لغو بازی این تیم با ذوب آهن گفت: بستگی به شرایط دارد. کادر فنی به دنبال برگزاری این بازی است. بازی با ذوب آهن به نفع پرسپولیس است. چون ملاقات با نساجی لغو شده این بازی باید برای حفظ آمادگی پرسپولیس انجام گردد.

به گزارش وبلاگ نفس، تعدادی از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال ذوب آهن هم دچار کرونا شده اند و تعیین نیست در صورت تقابل پرسپولیس با این تیم، آیا پرسپولیسی ها هم مبتلا به کرونا می شوند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه پرسپولیس: کادر فنی دنبال بازی با ذوب آهن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: کادر فنی دنبال بازی با ذوب آهن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید