دختران زیر 23 سال با قدهایی بالای 180 سانتی متر

به گزارش وبلاگ نفس، پنجمین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی والیبال امید دختران در حالی به انتها رسید که بازیکنان نهایی این تیم جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا طی یکی دو روز آینده تعیین خواهند شد.

دختران زیر 23 سال با قدهایی بالای 180 سانتی متر

به گزارش وبلاگ نفس، اردوهای تیم ملی والیبال دختران زیر 23 سال در حالی به روزهای پایانی خود رسیده است که بازیکنان تیم امید پنج مرحله از اردوی تمرینی خود را پشت سر گذاشته اند. بازیکنان در این مرحله از اردوها در دو نوبت صبح وعصر به تمرین می پردازند که بیشترین تمرکز آنها روی تمرینات بدنسازی و مرور تکنیک هاست.

تیم امید دختران در شرایطی برای حضور در دومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا آماده می گردد که این تیم با دوره گذشته متفاوت است، تیمی با دوشاخصه مهم که مهم ترین آن فیزیک مناسب بازیکنان این تیم است. بازیکنانی با قد بالای 180سانتی متر که در مقایسه با تیم بزرگسالان از قد بلندتری برخوردارند.

دومین شاخصه این تیم رنج سنی بازیکنان آن است. بیشتر بازیکنان حاضر در تیم امید دختران در رده سنی هستند که سال ها می توانند در این تیم حضور داشته باشند. تیمی که در صورت حمایت های لازم آینده تیم ملی بزرگسالان را هم تامین می نماید.

در این شرایط تیم امید دختران از 23 اردیبهشت ماه به مصاف رقبای آسیایی خود می فرایند. تیمی که روی هم رفته یک ماه تمرین مفید داشته است. با این وجود بازیکنان و کادرفنی تیم دختران زیر 23 سال امید زیادی دارند که دراین دوره عنوانی بهتر از هشتمی دوره قبل را به دست بیاورند.

تیم ملی والیبال دختران زیر 23 سال در گروه D با تیم های نیوزیلند و مالزی همگروه است.

منبع: تسنیم

به "دختران زیر 23 سال با قدهایی بالای 180 سانتی متر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران زیر 23 سال با قدهایی بالای 180 سانتی متر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید