عسگری: به خاطر کشتی غیر از هیئت ها باید سایر نهادها هم پای کار بیایند

به گزارش وبلاگ نفس، دبیر فدراسیون کشتی سفرهای استانی رئیس این فدراسیون را اتفاق بسیار خوبی دانست و تأکید کرد که کشتی برای پیشبرد اهدافش احتیاج دارد که غیر از هیئت ها، باقی نهادها نیز پای کار بیایند.

عسگری: به خاطر کشتی غیر از هیئت ها باید سایر نهادها هم پای کار بیایند

سیدجلال عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نفس، درباره برگزاری سمینار رؤسای هیئت ها گفت: سمینار خوبی بود. چند رئیس هیئت با هماهنگی نیامده بودند، اما بیشتر آنها در نشست حضور داشتند. حتی سرپرست ها هم آمدند. ضمن اینکه رئیس فدراسیون از استان هایی که اخیراً از آنها بازدید داشته، خواسته بود گزارش کاری و اینکه مصوبات به کجا رسیده است، تهیه نمایند که صرفاً به یک بازدید ساده بسنده نگردد و حتماً قول هایی که در خصوص کشتی داده شده است، از سوی استان ها انجام گردد.

وی سفرهای استانی رئیس فدراسیون کشتی را اتفاق خوبی دانست و توضیح داد: حضور علیرضا دبیر باعث می گردد باقی ارگان ها هم پای کار بیایند. بیشتر استاندارها و شهرداران برای یاری به کشتی استان شان قول مساعد دادند و این قطعاً در آینده بازخورد خوبی خواهد داشت.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری انتخابات کمیته امور استان ها نیز گفت: براساس شیوه ارزشیابی استان ها، یکسری هیئت ها را تقسیم بندی کردیم و این کمیته براساس اهداف معین شده درباره پیشبرد کار کشتی در استان ها شکل گرفت. در مجموع شش استان مازندران، فارس، خوزستان، البرز، اصفهان و خراسان جنوبی به عنوان اعضای اصلی و تهران و اردبیل هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ نفس بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ نفس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عسگری: به خاطر کشتی غیر از هیئت ها باید سایر نهادها هم پای کار بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: به خاطر کشتی غیر از هیئت ها باید سایر نهادها هم پای کار بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید