مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری اولین بار در اسپانیا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نفس، اولین مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری غذا به میزبانی مشترک استان باسک اسپانیا و سازمان جهانی گردشگری برگزار می گردد.

مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری اولین بار در اسپانیا برگزار می گردد

یکی از مسائلی که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی، در سال 2018 میلادی به آن توجه داشته است، تحولات دیجیتال، از جمله استارت آپ های دنیاگردی، ایجاد تکنولوژی و فناوری بوده است. بر این اساس یکی از موضوعاتی که به آن توجه ویژه شده، موضوع شهرهای هوشمند است که به دنیاگردی شهری و بالا بردن جذابیت تجربه دنیاگرد در شهرها می پردازد. این رویداد موضوعی است که به وسیله تکنولوژی امکان پذیر شده است. علاوه بر آن یکی دیگر از موضوعات مورد توجه سازمان دنیای دنیاگردی، مبحث دنیاگردی غذا و ارتباط آن با فناوری بوده است.

در این راستا، بخش دنیاگردی استان باسک اسپانیا که یکی از مهدهای غذا و نوشیدنی در اسپانیا و دنیا است، برای برگزاری اولین مسابقه دنیای استارت آپ های دنیاگردی غذا اقدام نموده است. به این شکل تمامی کسانی که در سراسر دنیا، استارت آپی در زمینه دنیاگردی غذا راه انداخته اند، این فرصت را دارند که در این استارت آپ شرکت نمایند.

هدف از برگزاری این استارت آپ که نخستین رویداد ابتکاری رقابتی در این زمینه در دنیا است، شناسایی پروژه ها و چالش های مربوط به آن ها و سرعت بخشیدن به نوآوری هایی است که می تواند حوزه دنیاگردی غذا را در آینده متحول کند. یکی از مهم ترین ارکان این رقابت، معرفی پروژه هایی است که به افزایش دنیاگردی پایدار متعهد باشند.

در این استارت آپ بزرگ، معیار ارزیابی شرکت نمایندگان بر خلاقیت و نوآوری، تاثیر بالقوه و مقیا س پذیری، مدل کسب و کار معتبر یا آزمایش شده، تیم مناسب، آمادگی مشارکت، دنیاگردی پایدار در ارزش گذاری و ویژگی فناورانه و دیجیتال است. برای شرکت در این رقابت دنیای، استارت آپ ها، باید نوپا، سودآور، متعلق به اشخاص حقیقی یا حقوقی، برخورداری از حداقل شرایط و دیدگاه پایدار در دنیاگردی غذا را داشته باشند.

این رقابت دنیای برندگان خود را به بخشی از شرکت های پیشرو در بخش دنیاگردی تبدیل می نماید. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه دنیای برای اطلاع بیشتر در این مورد، می توانند به سایت www.gastronomytourismventures.org مراجعه نمایند. مهلت ثبت نام در این مسابقه در همین سایت تا تاریخ 5 مارس 2019 است.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری اولین بار در اسپانیا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه جهانی استارت آپ های گردشگری اولین بار در اسپانیا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید