میلان از شرکت در لیگ اروپا انصراف می دهد؟

به گزارش وبلاگ نفس، رسانه های ایتالیایی از قوت دریافت احتمال انصراف باشگاه میلان از حضور در رقابت های فصل آینده لیگ اروپا خبر داده اند.

میلان از شرکت در لیگ اروپا انصراف می دهد؟

به گزارش وبلاگ نفس، باشگاه رم اردوی پیش فصل خود در منطقه پینتزولو را لغو نموده است، اتفاقی که رسانه های ایتالیایی آن را به نشانه ای از انصراف روسونری از شرکت در فصل آینده رقابت های لیگ اروپا دانسته اند. این اردو قرار بود از سه روز دیگر آغاز گردد و در یک بازه زمانی 8 روز برگزار گردد. آغاز زودهنگام اردوی پیش فصل جالوروسی به دلیل شرکت این تیم در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا است که باید روز بیست و پنجم جولای اولین بازی رسمی خود را در فصل جدید انجام دهد. با خودداری میلان از شرکت در لیگ اروپا اما سهمیه این تیم به رم خواهد رسید و این بدان معناست که رم دیگر مجبور نیست در مرحله مقدماتی شرکت کند و مستقیماً به مرحله گروهی لیگ اروپای فصل آینده می رود.

باشگاه رم اگرچه مستقیماً این موضوع را به عنوان دلیل لغو اردوی پیش فصلش عنوان ننموده اما در بیانیه اش سرنخ هایی از احتمال خودداری روسونری از شرکت در فصل آینده لیگ اروپا داده است.

در بیانیه این باشگاه آمده است: در پی گفت و گوهایی که میان پائولو فونسکا، سرمربی جدید تیم، کادر فنی و مدیریت ارشد باشگاه صورت گرفت، تصمیم بر این شده که آغاز اردوی پیش فصل تیم به تعویق بیفتد و دلیل آن هم نامشخص بودن تاریخ اولین بازی رسمی تیم در فصل 20-2019 است.

طبق اعلام سایت توتومرکاتووب، انصراف میلان از شرکت در لیگ اروپا که نوعی مجازات داوطلبانه به خاطر تخطی از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی با هدف کسب زمان بیشتر برای موازنه تراز اقتصادی باشگاه بر اساس معیارهای یوفا است، به رم اجازه می دهد که به جای این تیم راهی مرحله گروهی لیگ اروپا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میلان از شرکت در لیگ اروپا انصراف می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان از شرکت در لیگ اروپا انصراف می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید