ناگلسمان: بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ یکی از تیم های خوب هستیم، لواندوفسکی برترین مهاجم جهان است

به گزارش وبلاگ نفس، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل بنفیکا و قطعی شدن صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از مهاجم لهستانی اش تمجید کرد.

ناگلسمان: بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ یکی از تیم های خوب هستیم، لواندوفسکی برترین مهاجم جهان است

به گزارش وبلاگ نفس، یولیان ناگلسمان که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ملاقاتی خانگی با نتیجه 5 بر 2 میهمان خود بنفیکا را از پیش رو برداشتند و صعود خود از گروه E این رقابت ها را قطعی کردند، پس از این بازی گفت: واقعاً از بازی مان لذت بردم. ما بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتیم. دوباره در این بازی متوجه شدم که بازی با حضور پرشمار تماشاگران د استادیوم لذت بخش تر است.

وی بعلاوه در تمجید از مهاجم لهستانی اش که در صدمین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و هت تریک کرد، گفت: ثبت صدمین بازی در لیگ قهرمانان اروپا عددی تأثیرگذار است. حالا امیدواریم لواندوفسکی به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان برسد. از دید من روبرت برترین مهاجم دنیاست و می خواهد برای مدت طولانی تری در این سطح بماند.

سرمربی 34 ساله بایرن مونیخ بعلاوه در پاسخ به این پرسش که آیا بایرن مونیخ بخت اول قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان اروپاست؟، اظهار داشت: تیم های دیگر به دقت بازی های ما را زیرنظر خواهند داشت، اما ما باید در ادامه بیشتر تأیید کنیم که بخت اول قهرمانی هستیم. تیم های خوب زیادی در لیگ قهرمانان وجود دارند که ما هم یکی از آنها هستیم.

ناگلسمان در خاتمه درباره هافبک آلمانی اش که در این ملاقات هم عملکرد خوبی از خود ارائه داد و ضمن به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل هم ساخت، اظهار داشت: سانه فوق العاده بود. او لحظات فوق العاده ای را در جریان بازی رقم زد. لروی در نیمه دوم در آن صحنه که سه بازیکن حریف را دریبل زد، فو ق العاده بود. بعلاوه لحظات زیاد دیگری بود که طرفداران از آن لذت بردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناگلسمان: بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ یکی از تیم های خوب هستیم، لواندوفسکی برترین مهاجم جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: بخت اول قهرمانی در لیگ قهرمانان؟ یکی از تیم های خوب هستیم، لواندوفسکی برترین مهاجم جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید