نتایج کمانداران در مرحله مقدماتی کاپ آسیا

به گزارش وبلاگ نفس، در اولین روز از رقابت های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، در خاتمه مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج کمانداران در مرحله مقدماتی کاپ آسیا

به گزارش وبلاگ نفس، در اولین روز از رقابتهای تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در ریکرو مردان و کامپوند بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

در این رقابت ها، رضا شبانی در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با 643 امتیاز در جایگاه دهم نهاده شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید.

شبانی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه 26 اسفند به مصاف کمانداری از بنگلادش خواهد رفت.

محمدحسین گلشنی دیگر نماینده ایران در مرحله مقدمانی ریکرو مردان با 642 امتیار سیزدهم شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 7 بر یک به فزونی رسید.

وی روز پنجشنبه26 اسفند باید با کمانداری از مالزی رقابت کند.

ارشک فاضل در سرانجام مرحله مقدمانی ریکرو مردان با 622 امتیاز در جایگاه بیست و دوم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فیلیپین رفت و با نتیجه 6 بر 2 به فزونی رسید.

ارشک فاضل روز پنجشنبه 26 اسفند با کمانداری از قزاقستان رقابت خواهد نمود.

گیسا بایبوردی در سرانجام مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با 689 امتیاز در رده نخست ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه 26 اسفند در مرحله یک هشتم نهایی با کمانداری از بنگلادش رقابت خواهد نمود.

ویدا حلیمیان نیز در سرانجام مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با 677 امتیاز در جایگاه یازدهم نهاده شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه 138 بر 136 به فزونی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه 26 اسفند با کمانداری از هند ملاقات خواهد داشت.

کوثر خشنودی کیا نیز در سرانجام مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با 677 امتیاز دهم شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی استراحت دارد و روز پنجشنبه 26 اسفند در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از هند خواهد رفت.

راحله فارسی نیز در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان با 669 امتیاز در جایگاه پانزدهم نهاده شد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه 143 بر 136 به فزونی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی روز پنجشنبه 26 اسفند با نماینده هند ملاقات خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نتایج کمانداران در مرحله مقدماتی کاپ آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج کمانداران در مرحله مقدماتی کاپ آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید