نفرات برتر اتومبیل رانی تایم تریل شمال غرب کشور معرفی شدند

به گزارش وبلاگ نفس، مسابقات اتومبیل رانی تایم تریل شمال غرب کشور در دهکده چی چَست ارومیه برگزار و نفرات برتر در کلاس های مختلف معرفی شدند.

نفرات برتر اتومبیل رانی تایم تریل شمال غرب کشور معرفی شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این رقابت ها در سه کلاس منفی 1500، مثبت 1500 و آزاد برگزار گردید که در کلاس منفی 1500، سالار زینالی از سلماس به مقام اول رسید، ساسان امتنانی از تبریز دوم شد و سعیدچراغی از ارومیه در رده سوم ایستاد.

سجاد خوبدل اضافه نمود: در کلاس مثبت 1500 نیز سینا اریانی از تبریز به مقام نخست دست یافت، سهیل محمدیان از شاهین دژ در رده دوم ایستاد و سعید اکبری از ارومیه سوم شد.

وی اضافه نمود: در کلاس آزاد هم امیر رحمانی، مهدی دادگر و سلمان غلام زاده هر سه از ارومیه به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

خوبدل ادامه داد: در این رقابت ها که 38 شرکت کننده حاضر بودند، تیم آذربایجان غربی در رده نخست ایستاد و آذربایجان شرقی دوم شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برترین زمان ثبت شده در این رقابت با یک دقیقه و 58 ثانیه و 418 هزارم ثانیه به وسیله امیر رحمانی از ارومیه ثبت و در حاشیه این مسابقه از بانوی پیشکسوت اتومبیل رانی پریان انجامی تجلیل شد.

وبلاگ نفس آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نفرات برتر اتومبیل رانی تایم تریل شمال غرب کشور معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر اتومبیل رانی تایم تریل شمال غرب کشور معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید