پیمان اکبری: اشتباهات فردی باعث شکست پیکان برابر شهداب شد

به گزارش وبلاگ نفس، پیمان اکبری پس از شکست تیم والیبال پیکان تهران مقابل شهداب یزد در ملاقات نخست فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاههای برتر کشور اضافه کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم. ملاقات خیلی مهمی بود که با توجه به طرز تفکر بازیکنان تیم من اتفاقات دیگری رخ داد.

پیمان اکبری: اشتباهات فردی باعث شکست پیکان برابر شهداب شد

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران اضافه کرد: شاید این طرز تفکر در بین بازیکنان تیم من بود که وقتی تیم های قدرتمند ارومیه و سپاهان را شکست دادند. این بازی را نیز با همان طرز تفکر از پیش رو بر می دارند.

اکبری درباره عملکرد شاگردان خود تاکید نمود: فکر می کنم آن تلاشی که باید برای این ملاقات انجام می دادیم را نداشتیم و اشتباهات فردی در طول مدت مسابقه داشتیم که باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

وی اضافه کرد: به هر حال بازی امروز تمام شد و باید خودمان را برای ملاقات بعدی با شهداب یزد آماده کنیم. یک بازی دیگر به جای مانده و شانس برای قهرمانی داریم تا نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران ادامه داد: اگر بردیم که نوش جان بازیکنانم اما اگر هم باختیم فدای سرشان! دوست ندارم در شرایط استرسی، بازی کنم بلکه می خواهم توانمندی که از خودشان به نمایش گذاشتند را بار دیگر نشان دهند.

اکبری درباره عملکرد داوران این ملاقات اضافه کرد: فکر می کنم داور بالا می توانست در بعضی صحنه ها که مربوط به خطای دو ضرب توپ بود قضاوت دیگری داشته باشند اما او مدارا کرد. حداقل در چند سال گذشته با داوری هایی که از او دیدم فکر می کنم می توانست بعضی خطاهای دو ضرب را بگیرد. در توپ آخر هم دست بازیکن حریف تا آرنج در زمین ما است. خودش برود با وجدانش آن صحنه را نگاه کند اگر ما اشتباه کردیم در تمام جهان از او عذرخواهی می کنیم. او صد درصد اشتباه کرد و بازی را کلاً برگرداند. عملکرد او می توانست بازی را به ست های چهارم و پنجم برساند اما فکر می کنم داور عجله داشت تا بازی را این گونه تمام کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیمان اکبری: اشتباهات فردی باعث شکست پیکان برابر شهداب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان اکبری: اشتباهات فردی باعث شکست پیکان برابر شهداب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید