چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت

به گزارش وبلاگ نفس، ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه را برعهده خواهد داشت.

چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ نفس، نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال 1401 به رهبری ولفگانگ ونگنروت، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه ساعت 21 و 30 دقیقه در تالار وحدت برگزار می گردد.

ولفگانگ ونگنروت رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال نو را برعهده دارد.

سمفونی شماره 2 به آهنگسازی یوهانس برامس، دو موومان برای ارکستر زهی به آهنگسازی محمدتقی مسعودیه و اورتور هبرید به آهنگسازی فلیکس مندلسون، قطعاتی هستند که ارکستر اجرا می نماید.

ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، دانش آموخته دانشگاه موسیقی و هنر های نمایشی گراتس اتریش و بعلاوه دانشگاه موسیقی سار در آلمان است. در کارنامه ونگنروت اجرا هایی با ارکستر سمفونیک برن، فیلارمونیک برمن، ارکستر سمفونیک کارنتین، ارکستر سمفونیک شمال غربی آلمان، تئاتر کولون در بوئنوس آیرس، ارکستر سمفونیک شیزوکا کره جنوبی، ارکستر گواندهاوس و اپرای لایپزیک به چشم می خورد.

ونگنروت بعلاوه اپرا هایی از جمله اپرا های کپنهاگ، استکهلم، گوتنبرگ و مالمو را رهبری نموده است. وی استاد دانشگاه گراتس اتریش است و از جمله فعالیت های دانشگاهی او می توان به مطالعه تدریس در دانشگاه های UdK برلین، دانشگاه علوم کاربردی هانوفر و آموزشگاه موسیقی ویسبادن اشاره نمود.

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ولفگانگ ونگنروت، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در تالار وحدت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید