تونی کروس نمی تواند هافبک دفاعی باشد!

به گزارش وبلاگ نفس، خولن لوپتگی می خواست به کاسمیرو استراحت بدهد، بازیکنی که بیشتر هفته را به سفر کردن گذرانده بود و 180 دقیقه هم برای برزیل در زمین بازی قرار گرفته بود، در نتیجه برای پر کردن جایش از تونی کروس استفاده کرد. ستاره ژرمن اما یک بار دیگر نشان داد که یک هافبک دفاعی نیست و ابزار مناسب برای بازی در این پست را ندارد.

تونی کروس نمی تواند هافبک دفاعی باشد!

کیفیت بازی و توانایی او باعث می گردد که مربیان بیشتر در پست هایی که احتیاج به آزادی در زمین دارد از او استفاده نمایند. او باید وقتی توپ را دارد روی آن مسلط باشد، نه وقتی توپ در اختیار تیم نیست برای گرفتنش کوشش کند.

لوپتگی اما دو آلترناتیو مناسب برای پست او داشت. فده والورده که اصلا به بیلبائو سفر نکرده بود و مارکوس یورنته که از روی سکوهای استادیوم بازی را تماشا می کرد.

وقتی کاسمیرو وارد زمین شد رئال تیم متناسب تری به نظر می رسید. کروس هم به پست طبیعی و اصلی خودش برگشت و تیم قدرت بهتری گرفت. کروس بعد از آن بود که توانست بازی های ترکیبی خوبی با لوکا مودریچ داشته باشد.

در واقع این بازی بار دیگر به لوپتگی و طرفداران رئال ثابت کرد که تونی کروس باید در پست خودش باشد و اگر هم قرار باشد روزی در پستی دیگر برای یاری به تیم بازی کند آن پست به هیچ وجه پست هافبک دفاعی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تونی کروس نمی تواند هافبک دفاعی باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونی کروس نمی تواند هافبک دفاعی باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید