حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، بیرانوند، فروزان را با پرسپولیسی ها آشتی داد، ادامه کری خوانی طرفداران و پیش بینی مهاجری از بازی

به گزارش وبلاگ نفس، طرفداران تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی همچنان در استادیوم آزادی علیه هم شعار می دهند برای یکدیگر کری می خوانند. - اخبار ورزشی -

حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، بیرانوند، فروزان را با پرسپولیسی ها آشتی داد، ادامه کری خوانی طرفداران و پیش بینی مهاجری از بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نفس ، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

علیرضا بیرانوند به عنوان اولین بازیکن پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد که به شدت مورد تشویق طرفداران نهاده شد. بیرانوند پس از ورود به زمین به سمت محسن فروزان رفت و با این دروازه بان که رابطه خوبی با طرفداران پرسپولیس ندارد، خوش و بش کرد.

پس از این اتفاق بیرانوند و فروزان ابتدا به سمت طرفداران تراکتورسازی رفتند و سپس بیرانوند، فروزان را به سمت هوداران پرسپولیس برد تا به نوعی این بازیکن را با طرفداران پرسپولیس آشتی دهد. البته در این بین تعدادی از طرفداران بازهم علیه فروزان شعارهای تندی سر دادند.

بازیکنان دو تیم در هنگام ورود به زمین برای گرم کردن به شدت مورد تشویق نهاده شدند. حضور حدود 20 هزار تماشاگر و شعار علیه فروزان

طرفداران پرسپولیس زمانی که طرفداران تراکتورسازی قصد تشویق تیم خود را داشتند با به صدا در آوردن شیپور های شان اجازه تشویق به تراکتوری ها نمی دادند.

در اتفاقی جالب طرفداران دو تیم در یک زمان شعار قهرمانی سر دادند.

طرفداران تراکتورسازی با روشن کردن چراغ موبایل خود به صورت هماهنگ تیم شان را تشویق کردند.

در حالی که اغلب طرفداران پرسپولیس ساکت بوده و در جای خود نشسته اند، طرفداران تراکتورسازی به شدت تیم خود را تشویق می نمایند.

رضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی تبریز که تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر با پرسپولیس بازی دارد، برای تماشای بازی وارد استادیوم شد. وی در مورد حضورش در استادیوم آزادی گفت: به دلیل اینکه با پرسپولیس در لیگ بازی داریم، به استادیوم آمدم تا شرایط این تیم را مورد آنالیز قرار دهم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی مطرح نمود: تراکتورسازی یکی از تیم های خوب ایران است و حتماً از پرسپولیس امتیاز می گیرد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در میان تشویق شدید طرفداران تیمش به استادیوم آمد و ابتدا دقایقی بین طرفداران حضور داشت و سپس به صندلی رفت.

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون و مهرداد میناوند در استادیوم آزادی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، بیرانوند، فروزان را با پرسپولیسی ها آشتی داد، ادامه کری خوانی طرفداران و پیش بینی مهاجری از بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس - تراکتورسازی، بیرانوند، فروزان را با پرسپولیسی ها آشتی داد، ادامه کری خوانی طرفداران و پیش بینی مهاجری از بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید