حمله به اتوبوس پرسپولیس با سنگ دو کیلویی

به گزارش وبلاگ نفس، باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی که امشب انجام می گردد از عوامل بازی و نیروی انتظامی می خواهد تامین امنیت جانی تیم فوتبال پرسپولیس را در استادیوم و مادامی که در اصفهان حضور داریم تضمین کند.

حمله به اتوبوس پرسپولیس با سنگ دو کیلویی

از ابتدا هم معین بود سفر پرسپولیس به اصفهان با توجه به حساسیت بازی فردا و حاشیه هایی که ایجاد شده می تواند پر از صحنه های غیر طبیعی و غیر قابل پیش بینی باشد.

بر همین اساس اتوبوس پرسپولیس در مسیر هتل و از فرودگاه اصفهان تا شاهین شهر مورد حمله نهاده شد و شیشه های دو طرف اتوبوس شکسته شد.نیک سیرت مترجم برانکو می گوید:متاسفانه اتفاق بدی در مسیر هتل افتاد و اتبوس ما را مورد حمله قرار داند.باور کنید دو تا سنگ که وزن شان به دو کلیو می رسید به طرف اتوبوس ما پرتاب کردند و شیشه ها را شکستند.یکی از سنگ ها به شیشه کنار من خورد که ردیف سوم نشسته بودم و سنگ دیگر به شیشه کنار سیدجلال برخورد کرد.البته خوش شانس بودیم که شیشه ها دوجداره بود و اتفاق بدی نیفتاد اما واقعا همه شوکه ایم.

نیک سیرت در حالی که با خبرنگار ایران ورزشی مشغول صحبت بود گفت: الان نیم ساعت است که به هتل رسیده ای م و نمی توانیم به خاطر ازدهام طرفداران وادر هتل شویم.متاسفانه هنوز نتوانسته اند نظم را برقرار نمایند.

نیک سیرت در حال صحبت بود که به یکباره شرایط حضور اعضای تیم پرسپولیس در هتل فراهم شد.در عین حال پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت:متاسفانه پس از خروج از فرودگاه در مسیر هتل با حمله افرادی روبرو شدیم که معینا از تیم سپاهان حمایت می کردند. در فاصله چند دقیقه دو سنگ به شیشه های اتوبوس بر خورد کرد که یکی از آنها به شیشه ای خورد که در کنار سید جلال حسینی کاپیتان ما بود. خوشبختانه دو جداره بودن شیشه از فاجعه جلوگیری کرد ولی تمام اعضای تیم به شدت نگران شرایط خود برای بازی فردا هستند.

وی ادامه داد: قطعا ما این مساله را به حساب مردم خوب اصفهان و همه مردم سپاهان نمی گذاریم ولی تجربه های ما از موارد مشابه می گوید در صورتی که اقدام موثری صورت نگیرد فردا شرایط بسیار بدی حاکم خواهد شد. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی که امشب انجام می گردد از عوامل بازی و نیروی انتظامی می خواهد تامین امنیت جانی تیم فوتبال پرسپولیس را در استادیوم و مادامی که در اصفهان حضور داریم تضمین کند.

خمارلو گفت:اگر این تضمین وجود نداشته باشد ما فردا(یکشنبه) برای بازی از هتل خارج نخواهیم شد. برای ما امنیت جان بازیکنانمان و تمام اعضای تیم در اولویت اول و مقدم بر نتیجه این مسابقه است. اگر بازی به دلیل مسایل امنیتی برگزار نگردد، مسوولیت آن هم برای ما نخواهد بود.فوتبال در هیچ شرایطی ارزش ندارد که جان آدم ها به خطر بیفتد. فوتبال برای لذت مردم و رقابت عادلانه است. کری ها همیشه وجود دارد ولی این مسایل اصلا قابل قبول نیست.این بار در شهر بودیم که چنین شد و شیشه اتوبوس مانع از یک فاجعه شد. چه کسی می داند فردا چه چیزی انتظار ما را می کشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "حمله به اتوبوس پرسپولیس با سنگ دو کیلویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به اتوبوس پرسپولیس با سنگ دو کیلویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید