نمایش سلف پرتره های ابراهیم فرجی

به گزارش وبلاگ نفس، نمایشگاه مروری بر آثار ابراهیم فرجی با نمایش سلف پرتره های این نقاش معاصر در گالری کاما برپا می گردد.

نمایش سلف پرتره های ابراهیم فرجی

به گزارش وبلاگ نفس به نقل از روابط عمومی گالری کاما، امیر یگانه ـ کیوریتور این نمایشگاه ـ در این زمینه اعلام کرد: در این نمایشگاه 23 اثر نقاشی سلف پرتره از ابراهیم فرجی عکاس و فیلم ساز معاصر که از سال 1338 تا 1346 خلق شده اند به نمایش در می آید.

او درباره تکنیک آثار نقاشی ابراهیم فرجی اظهار کرد: بیشتر آثار رنگ و روغن بر روی بوم یا آبرنگ بر روی کاغذ است، سبک کار استاد فرجی در آثار این نمایشگاه امپرسونیسم بوده است.

در نمایشگاه پیش رو آثاری از این هنرمند به نمایش درمی آید که تاکنون به نمایش درنیامده است.

ابراهیم فرجی از نقاشان پیشرو معاصر و همچنین از مدرسین با سابقه هنر به شمار می رود. وی از دانشکده هنرهای دراماتیک با گرایش سینماتوگرافی فارغ التحصیل شد. نقاشی را با شرکت در کلاس های جنبی دانشکده فرا گرفت و اولین نمایشگاه انفرادی را در همان دانشکده (سال 1344)تجربه کرد. پس از آن در نمایشگاه های گروهی گالری های تخت جمشید، نیازی، شیخ و… شرکت کرد. در سال 1350 در گالری سیحون نمایشگاه انفرادی گذاشت که این سال اوج کارهای هنری وی بوده است. دو سال پس از آن در گالری سولیوان نیز نمایشگاهی را دایر کرد. نقاشی های فرجی با فروتنی در دهه 80 کنار دیگر نقاشی ها در دو نمایشگاه گالری نیازی قرار گرفتند.

نمایشگاه مروری بر آثار ابراهیم فرجی از 2 آذر در گالری کاما برپا می گردد، علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می توانند به آدرس خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم گالری کاما مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایش سلف پرتره های ابراهیم فرجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش سلف پرتره های ابراهیم فرجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید