هادی پور تکواندو ایران را طلایی کرد، خاتمه کار ایران با سه مدال

به گزارش وبلاگ نفس، در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2018 که به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد، امروز شنبه 28 مهرماه دو عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در وزن 58- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

هادی پور تکواندو ایران را طلایی کرد، خاتمه کار ایران با سه مدال

آرمین هادی پور اولین نماینده ایران ابتدا 23 بر 11 سرگیو سوزوکی از ژاپن را شکست داد و در ادامه 26 بر 16 مقابل رامنارونگ ساوکویهاری از تایلند به برتری دست یافت و در ادامه با پیروزی 24 بر 10 مقابل ویتو دلاکویلا از ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این تکواندوکار کشورمان در این مرحله برابر گابریل تروتستای اسپانیایی در حالی که وقت اول را 6 بر یک واگذار نموده بود، 17 بر 15 پیروز و راهی مبارزه نهایی شد و با تای هون کیم کره ای با طلای آسیا و بازیهای آسیایی 2018، طلای 2017 دنیا و برنز المپیک مبارزه کرد. این دیدار جذاب و دیدنی با برتری هادی پور شروع شد و وی توانست برتری را به رقیب نامدار خود دیکته نموده و در نهایت با برتری 16 بر 12 به نشان طلا دست یافت تا طلسم نگرفتن مدال طلای ایران در رقابتهای گرندپری شکسته گردد.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن بعد از برتری 24 بر 16 مقابل گاشیم مگمدوف از آذربایجان، برابر آدرین ویسنته از اسپانیا 17 بر 14 باخت و حذف شد.

تیم ملی ایران با 5 تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت نموده بود که با مدال نقره میرهاشم حسینی و مدال برنز سجاد مردانی به کار خود انتها داد. فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی هم از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از مسابقات فردا یکشنبه به انتها می رسد و تیم ملی ایران نماینده ای در روز انتهای ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هادی پور تکواندو ایران را طلایی کرد، خاتمه کار ایران با سه مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور تکواندو ایران را طلایی کرد، خاتمه کار ایران با سه مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید