پولادگر: در مسابقات کیش امتیازات المپیکی را با کمترین هزینه جمع کردیم

به گزارش وبلاگ نفس، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برگزاری مسابقات سومین دوره مسابقات پرزیدنت کاپ منطقه آسیا 2019، فرصت طلایی نصیب ورزشکاران کشورمان شده تا در سال قبل از المپیک بتوانند امتیازات و رتبه بندی خوبی را با کمترین هزینه به دست بیاورند.

پولادگر: در مسابقات کیش امتیازات المپیکی را با کمترین هزینه جمع کردیم

سید محمد پولادگر در گفت وگو با وبلاگ نفس، منطقه خلیج فارس، اضافه نمود: سال جاری، سال قبل از مسابقات المپیک است و باعث افتخار ما است که سه رویداد مهم تکواندو را همزمان برگزار و میزبانی می کنیم.

وی اظهار کرد: مسابقات جام فجر و مسابقات جام باشگاه های آسیا را سال گذشته نیز برگزار کردیم ولی سال جاری اتفاق ویژه ای افتاده و با اینکه متأسفانه دشمنان جو مسمومی علیه کشورمان ایجاد نموده اند، توانسته ایم میزبانی سومین دوره مسابقات پرزیدنت کاپ منطقه آسیا 2019 را بگیریم.

با توجه به اینکه گرید این مسابقات 2 است، چند اتفاق خوب اتفاق افتاده است. اول اینکه دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو و پروفسور کی سوک لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و همچنین قهرمانان صاحب نام این رشته در این مسابقات حضور دارند و دوم اینکه فرصت طلایی نصیب ورزشکاران کشورمان شده است تا در سال قبل از المپیک بتوانند امتیازات و رتبه بندی خوبی را با کمترین هزینه به دست بیاورند.

پولادگر دلیل انتخاب کیش به عنوان میزبان این مسابقات مهم را، عدم احتیاج به دریافت ویزا و شرایط اسکان و هتل بهتر نسبت به سایر شهرها و همچنین شناساندن جزیره زیبای کیش به ملیت های دیگر دانست.

وی تعداد کشورهای شرکت کننده در این مسابقات را 22 کشور و تعداد شرکت کنندگان در جام ریاست فدراسیون جهانی را 655 ورزشکار دانست و مطرح نمود: حضور این تعداد ورزشکار تاکنون بی سابقه بوده است.

پولادگر تعداد شرکت کنندگان در هر سه رویداد را 1053 نفر اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پولادگر: در مسابقات کیش امتیازات المپیکی را با کمترین هزینه جمع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادگر: در مسابقات کیش امتیازات المپیکی را با کمترین هزینه جمع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید