افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود، روغن ریخته نذر وزیر شد

به گزارش وبلاگ نفس، در مراسم روز گذشته فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی یک اتفاق عجیب و بی سابقه صورت گرفت.

افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود، روغن ریخته نذر وزیر شد

مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی و مرکز استعدادیابی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی روز گذشته طی مراسمی با حضور سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و رؤسای بسیاری از فدراسیون های ورزشی در مجموعه ورزشی کبکانیان صورت گرفت.

این سالن، اما در شرایطی روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان طی اقدامی عجیب افتتاح شده که در تاریخ 30 خردادماه امسال یعنی 4 ماه قبل، با حضور سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان رسماً به افتتاح و بهره برداری رسیده بود و مراسم دیروز، در واقع فقط دوباره کاری بی علت بوده.

با استناد به خبر فوق که از قضا در سایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی منتشر شده، عملاً برنامه روز گذشته هیچ محلی از اعراب نداشته و فقط در حضور وزیر ورزش و جوانان، مسئولین این فدراسیون قصد داشته اند تا روغن ریخته را نذر آقای وزیر نمایند و خودشان را در آخرین روز از هفته تربیت بدنی، فدراسیونی فعال و پویا معرفی نمایند!

این قبیل اتفاقات، اما از فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس آن بی سابقه نیست. یوسف بهتری انگار عادت دارد که کار های ننموده را در بوق و کرنا نموده و آن ها را به نام خود ثبت کند؛ مثل چند وعده بسیار مهمی که او داده، اما در عملیاتی کردن هیچ کدام از آن ها پیروز نبوده.

انجمن MMA زیرنظر فدراسیونِ یوسف بهتری برای سازمان دهی بهتر و قانونی تر این ورزش زیرزمینی تشکیل شده، اما در شرایطی که او وعده برگزاری تورنمنت بین المللی و شرکت در آن تحت پرچم فدراسیون را داده بود، در عمل چیزی بیش تر از یک ایونت قهرمانی کشور در دسترس نیست.

این خلف وعده در وضعیتی اتفاق افتاده که بهتری مدعی سامان دهی به این رشته برای جلوگیری از تأثیرات و عواقب بعضاً مخرب آن بوده، اما در واقع MMA مدت هاست که زیرزمینی جریان دارد و حتی مسابقات بزرگی در این رشته به شکل غیرقانونی و جدا از سازوکار های معمول ورزش در کشور برگزار می گردد.

بهتری بعلاوه در روز های آغازین حضورش در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، ادعا نموده بود که تمام رشته های هنر های رزمی را زیر پرچم متحد این فدراسیون جمع خواهد نمود، اما او در عمل کردن به همین وعده هم مانند بسیاری دیگر یک ناکام به تمام معناست.

فدراسیون های رزمی مثل موی تای یا ساواته، مدت هاست که خودشان را یک فدراسیون مستقل غیردولتی نامیده اند و ماهیت و فعالیت شان را از زیر بیرق هر فدراسیونی حتی انجمن های ورزش های رزمی جدا نموده اند که این مسئله، نشان گر ناتوانی بهتری در عمل کردن به وعده هاست.

می توان این گونه استنباط کرد که هدف از برگزاری مراسم بازافتتاحیه روز گذشته، این بوده که یوسف بهتری روی غیرفعال بودن فدراسیونش سرپوش بگذارد. آن قدر کارِ ننموده در این فدراسیون وجود داشته که تنها بُرد تبلیغاتی وی در فدراسیون، افتتاح مجدد یک فدراسیون افتتاح شده باشد!

مراسم روز گذشته در شرایطی صورت گرفت که عملاً با این حرکت به شأن وزیر ورزش و جوانان کشور، بی احترامی رخ داد و وی را برای یک کار بی فایده و مهمل دعوت نموده اند. البته کاش این اتفاق در فهرست افتتاح های چند ده هزارتایی در هفته تربیت بدنی قرار نگرفته باشد.

وبلاگ نفس ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود، روغن ریخته نذر وزیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دوباره سالنی که قبلاً افتتاح شده بود، روغن ریخته نذر وزیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید