اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ نفس، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، فیلمی با اقتباس از بازی Sifu به نویسندگی درک کولستاد (Derek Kolstad)، خالق جان ویک، در دست ساخت است.

اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است

این فیلم با مشارکت کمپانی Story Kitchen و استودیوی بازی سازی Sloclap اقتباس و فراوری خواهد شد. کولستاد مسئولیت نگارش فیلمنامه سه فیلم اول جان ویک و بعلاوه فیلم اکشن و هیجان انگیز هیچکس در سال 2021 را برعهده داشته است. از طرفی تیمی از تهیه کنندگانی که قرار است برای ساخت این فیلم به کولستاد ملحق شوند، شامل دیمیتری جانسون (Dmitri M. Johnson) و دن جونز (Dan Jevons) می شوند. جانسون قبلا به عنوان تهیه کننده در Tomb Raider 2018 و سری فیلم های Sonic the Hedgehog حضور داشته است. در حالی که مشارکت کولستاد و جانسون تایید شده، در حال حاضر هیچ کارگردانی برای راهنمایی این پروژه تعیین نشده و تاریخ انتشار تقریبی آن نیز تعیین نشده است.

بازی Sifu که در فوریه امسال میلادی منتشر شد، داستان یک شاگرد هنرهای رزمی را روایت می نماید که در کوشش برای انتقام از مرگ پدرش در سراسر چین پرسه می زند. این بازی که به علت مکانیک های گیم پلی و مبارزات خلاقانه و البته چالش برانگیزش مورد استقبال نهاده شد، نامزد جوایز بسیاری در صنعت بازی های ویدیویی شد. سیفو با تاکید شدید برا مبارزات تن به تن و استفاده از آیتم های موجود در محیط، به سرعت به خاطر اکشن های سریع خود معروفیت پیدا کرد. با این حال، این بازی بعلاوه دارای یک سیستم ریسپاون فرق دارد که در آن شخصیت بازیکن پس از بازگشت به زندگی پیر شده و سلامت کمتری خواهد داشت.

با توجه به این موضوع کولستاد ممکن است برای آوردن سیفو به سینما مناسب باشد، زیرا نه تنها صحنه های اکشن مشهور جان ویک ثابت می نماید که او می تواند مبارزات سریع بازی را به تصویر بکشد، بلکه در نمایش مبارزه تدریجی و احساس فرسودگی شخصیت اصلی در یک فیلم مهارت دارد. او بعلاوه علاوه بر توسعه دنیای جان ویک به بازی های ویدیویی و کتاب های مصور، به پروژه های متعددی پیوسته است که که از بین آن ها می توان به اقتباس سینمایی در حال توسعه Just Cause و بعلاوه انیمه ی Splinter Cell نتفلیکس اشاره نمود. بنابراین او احتمالا درک خوبی از عناصر یک بازی ویدیویی برای ایجاد اقتباسی سینمایی از آن دارد به طوری که بتواند هم هواداران فعلی و هم مخاطبان نو را راضی کند.

لازم به ذکر است که کولستاد بعلاوه در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم نو بر اساس سری محبوب و beatem up سگا یعنی شورش در شهر یا همان Streets of Rage است. با این حال هنوز تعیین نیست که فراوری این فیلم چه زمانی شروع می گردد و یا حتی بازیگران آن چه کسانی هستند. جالب است بدانید که در کنار کولستاد، کارگردان سری فیلم های جان ویک یعنی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) نیزدر حال ساخت فیلمی بر اساس بازی Ghost of Tsushima برای کمپانی سونی است.

بازی Sifu هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید