سینما

شاسی بلند آلمانی که به زودی وارد ایران می شود ، فیلم

در میان خبرهای ورود برندهای مختلف چینی و تعداد کمی خودروساز کره ای و ژاپنی، ورود فولکس واگن، بزرگترین خودروساز جهان به ایران می تواند بسیار مجذوب کننده و جالب باشد. طبق شنیده ها و اخبار منتشر شده، فولکس واگن قرار است با یک محصول برقی به نام ID.4 به بازار...

11 فروردین 1403

اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید؟

در اینجا لیلی دوون (Lilly Devon)، توسعه دهنده و مشاور مستقل صنعت بازی که روی بازی های Transformers Universe ،The Outsider ،Heavenly Sword و غیره کار نموده است، شرح می دهد که اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید.

30 بهمن 1402

فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است

فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در گیشه داشته و در اولین آخر هفته اکران خود 23.5 میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است. این دنباله ترسناک بعلاوه با استقبال خوبی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شده که با این وجود، می توان از آن به عنوان یک احیای فوق...

5 اردیبهشت 1402

هشدار رئیس مایکروسافت درباره پیشرفت هوش مصنوعی چین

رئیس مایکروسافت می گوید چین به رقیب اصلی سرویس های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT تبدیل خواهد شد.

4 اردیبهشت 1402

اعلام فیلم های بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن

بخش دو هفته کارگردانان جشنواره کن از سال 1969 و در پس حوادث سال 1968 در فرانسه و تعطیلی جشنواره کن، به وسیله انجمن کارگردانان سینمای فرانسه راه اندازی شد.

29 فروردین 1402

آنالیز مشخصات گوشی a73

گوشی a73 در 17 مارس سال 2022 معرفی و در 22 آپریل همان سال عرضه شود. این میان رده قدرتمند دارای توان و سرعت پردازش بالایی می باش و توانسته تا به امروز فروش بالایی را از خود به جای بگذارد. A73 از جمله گوشی های قدرتمند ولی تقریبا مقرون به صرفه قیمت سامسونگ به شمار...

27 بهمن 1401

چرا این کفش های درشت و زشت به شکلی دیوانه وار به فروش می رسند

کفش های کتانی طراحی شده به گونه ای که شبیه پابرهنه دویدن باشند روزگاری داغ ترین پدیده در ورزش بودند. حال شرایط بالعکس شده است. زشت ترین و درشت ترین برند کفش کتانی در حال تمام شدن در قفسه هاست و به وفور به فروش می رسد.

16 بهمن 1401

اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، فیلمی با اقتباس از بازی Sifu به نویسندگی درک کولستاد (Derek Kolstad)، خالق جان ویک، در دست ساخت است.

16 آذر 1401

کارنامه هنری هوتن صبور، از شب بیرون تا دیدار خصوصی

هوتن صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که اهل صداپیشگی است، آثار متعددی دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

29 مهر 1401

اقدام عجیب تهمینه میلانی؛ آن دختران هـرزه که روسری خود ... ، اظهارات منتسب به کبری خزعلی صحت داشت؟

تهمینه میلانی کارگردان سینما، عکس نوشتی منتشر کرد که حاوی خبری منتسب به کبری خزعلی بود که از اساس چنین خبری کذب است.

24 مهر 1401

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی 6 ساله بود که در سریال مسافر پردردسر و سپس در سریال امین و مینا نقش آفرینی کرد. مدتی به عنوان مدل در بیلبورد های تبلیغاتی حضور یافت. دوره های بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش گذراند. سال 1395 در فیلم سینمایی شعله ور ساخته حمید نعمت الله مقابل...

16 مهر 1401

تعریف و تمجید از بازی محسن تنابنده در جشنواره فیلم ونیز

منتقد نشریه اسکرین از بازی درخشان محسن تنابنده و فیلنامه دقیق هومن سیدی در فیلم جنگ جهانی سوم تمجید کرد.

20 شهریور 1401

جان هیوستون؛ کارگردانی که برای پدر و دخترش هم اسکار گرفت

امروز 28 آگوست، سالروز درگذشت تنها کارگردان تاریخ سینماست که پدرش و دخترش به خاطر بازی در فیلم های او برنده جایزه اسکار شده اند؛ جان هیوستون. کودکی راحتی نداشت؛ پدرش والتر هیوستون یک بازیگر نمایش بود و مادرش هم در مقاطع مختلف، سردبیر چند نشریه ورزشی...

8 شهریور 1401

پنل 97 اینچ OLED ال جی می لرزد تا صدای 5.1 سینمایی را ایجاد کند

ال جی می گوید سطح غوطه ورکننده سینمایی فراوری می نماید. شرکت ال جی دیسپلی پنل تلویزیون 97 اینچی جدیدی با مدل OLED EX معرفی کرد که با لرزش صدای 5.1 را بدون یاری بلندگوی داخلی فراوری می نماید.

28 مرداد 1401

جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی

جاهای دیدنی اسپانیا،سرزمین غروب خورشیدغروب خورشید بر فراز ساختمان های تاریخی اسپانیاشرایط دریافت ویزا اسپانیاویزا ، آغاز سفر برای کشف جاهای دیدنی اسپانیاپیش از سفر به اسپانیا به وسیله سفارت این کشور در تهران اقدام به دریافت ویزا کنید.

13 مرداد 1401

حمله به بازیکن زن والیبال آمریکا

مردی ناشناس با لوله فلزی به کیم گلس ـ بازیکن سابق تیم ملی والیبال آمریکا ـ حمله کرد.

4 مرداد 1401

8 درس سینمایی که می توان از فیلم بلید رانر آموخت

این اتفاق که دو فیلم ساز افسانه ای در یک فرانچایز به موضوع مشابهی بپردازند تقریباً به ندرت پیش می آید. اما به نظر می رسد که وقتی این اتفاق می افتد، ریدلی اسکات اغلب در مرکز آن واقع شده است؛ برای مثال ما از فیلم بیگانه (Alien) ساخته اسکات لذت بردیم و در ادامه...

1 مرداد 1401

سرمایه گذاری رکوردشکن وال استریت در جشنواره کن

سرمایه های بخش خصوصی با این توجیه که پول در فراوری فیلم و سریال هایی نهفته که باید تامین کننده احتیاج سرویس های تماشای آنلاین باشند، به بخش فراوری این محتوا سرازیر شده است.

31 تیر 1401

درگذشت شهلا ناظریان، صدای ماندگار دوبله ایران

شهلا ناظریان صداهای ماندگار دوبله ایران و همسر مرحوم حسین عرفانی (دیگر دوبلور فقید ایرانی) شامگاه یکشنبه (چهارم اردیبهشت ماه) براثر سکته قلبی درگذشت.

30 تیر 1401

ایستگاه فضایی بین المللی برای ورود سینماگران روس آماده شد

سه فضانورد امروز کپسول سرنشین دار سایوز روسیه را به بندرگاه دیگری در ایستگاه فضایی بین المللی جابه جا کردند تا محل اتصال برای ورود یک کپسول سرنشین دار دیگر سایوز که اعضای یک تیم فیلم برداری هستند، باز شود.

25 تیر 1401
تعداد: (98)