پنل 97 اینچ OLED ال جی می لرزد تا صدای 5.1 سینمایی را ایجاد کند

به گزارش وبلاگ نفس، ال جی می گوید سطح غوطه ورکننده سینمایی فراوری می نماید. شرکت ال جی دیسپلی پنل تلویزیون 97 اینچی جدیدی با مدل OLED EX معرفی کرد که با لرزش صدای 5.1 را بدون یاری بلندگوی داخلی فراوری می نماید.

پنل 97 اینچ OLED ال جی می لرزد تا صدای 5.1 سینمایی را ایجاد کند

این صفحه نمایش غول پیکر دارای فناوری CSO یا Cinematic Sound OLED (صدای سینمایی OLED) ال جی است که قبلاً در دستگاه هایی مانند این پنل OLED خم شونده 48 اینچی دیده شده بود.

فناوری CSO از یک تحریک نماینده فیلم نازک که در پشت پنل اعمال می گردد برای لرزاندن نمایشگر استفاده می نماید و در نتیجه صدا مستقیماً از OLED بدون احتیاج به بلندگوهای اضافی فراوری می گردد. با توجه به اینکه همه صداها به جای بلندگوهای صدای فراگیر که در پشت بیننده قرار می گیرند، از تلویزیون می آیند، ال جی دیسپلی ادعا می نماید که سیستم 5.1 کانالی سطح غوطه ورنماینده سینمایی را ارائه می دهد، که ادعای جسورانه ای است.

سطح غوطه ورنماینده سینمایی

این فناوری در گوشی هوشمند LG G8 در سال 2019 ارائه شد. پنل 97 اینچی LG Display از همان فناوری OLED EX موجود در نوترین تلویزیون های OLED پرچم دار ال جی و سایرین برای ایجاد تصویری روشن تر و دقیق تر استفاده می نماید.

شرکت LG Display آن را بزرگ ترین پنل OLED می داند که تا به امروز ساخته شده است. اگرچه بخش لوازم الکترونیکی مصرفی شرکت ال جی الکترونیکس (که تلویزیون های آن از پنل های فراوری شده به وسیله LG Display استفاده می نمایند)، قبلاً در ژانویه 2022 یک تلویزیون OLED 97 اینچی را بدون ویژگی صدای لرزان معرفی نموده بود.

تلویزیون 97 اینچ OLED ال جی باید اواخر سال جاری با قیمتی در حدود 25000 دلار وارد کانال های خرده فروشی گردد. این بدان معناست که شما می توانید انتظار داشته باشید که هر تلویزیونی که در اطراف پنل ارتعاشی نو LG Display فراوری می گردد تقریباً با همان قیمت یا شاید کمی بیشتر باشد.

منبع: فوت و فن

به "پنل 97 اینچ OLED ال جی می لرزد تا صدای 5.1 سینمایی را ایجاد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل 97 اینچ OLED ال جی می لرزد تا صدای 5.1 سینمایی را ایجاد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید