آیفون 13 پرو با لنزهای اولتراواید بهینه و فوکوس اتوماتیک معرفی می گردد؛ این ویژگی ها سال بعد در آیفون های معمولی هستند

به گزارش وبلاگ نفس، مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد مسایل اپل، ابتدای سال جاری پیش بینی نموده بود که کوپرتینویی ها در حال کار روی لنزهای اولتراواید بهبودیافته برای بعضی مدل های آیفون 13 هستند. بعد هم گزارش داده بود که این آیفون ها در نیمه دوم سال 2021 معرفی می شوند.

آیفون 13 پرو با لنزهای اولتراواید بهینه و فوکوس اتوماتیک معرفی می گردد؛ این ویژگی ها سال بعد در آیفون های معمولی هستند

اکنون، او تایید می نماید آیفون 13 پرو با یک لنز اولتراواید به همراه قابلیت فوکوس اتوماتیک عرضه خواهد شد.

لنزهای اولتراواید کنونی که اپل در آیفون های خود استفاده نموده، دارای فوکوس ثابت هستند. به این معنی که نمی توانند روی یک شی خاص تمرکز نمایند. با قابلیت فوکوس اتوماتیک، کاربران می توانند لنزها را برای مکانی که انتخاب کردند؛ فوکوس نمایند؛ دقیقا همانند لنزهای با زاویه دید گسترده و تله فوتو!

علاوه بر فوکوس اتوماتیک، مینگ چی کو ادعا می نماید لنز اولتراواید آیفون 13 پرو از 6 المان به جای 5 المان برخوردار است که احتمالا تصاویر و فیلم های با کیفیت بهتری در پی خواهد داشت.

اپل در آیفون 12، با فناوری های Deep Fusion و Night Mode لنزهای اولتراواید را به طرز قابل توجهی بهبود بخشیده ولی هنوز در نور کم، آن کیفیت قابل انتظار را ارائه نمی دهند.

کمترین ارتقاها در آیفون 13

در یادداشت اخیر مینگ چی کو آمده سال جاری فقط مدل های آیفون پرو از لنز اولتراواید ارتقا یافته برخوردار خواهند بود ولی انتظار می رود اپل روی همه آیفون های 2022 این لنزها را به کار بگیرد.

شایعات نشان می دهد آیفون 13 یا آیفون 12 اس همان طراحی مشابه آیفون 12 خواهد داشت اما از پردازنده جدیدتر، ناچ کوچک تر، دوربین های بهتر، پشتیبانی از شبکه های 5G توسعه یافته و نمایشگر با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز در مدل های پرو بهره می برند.

پیش تر گفته می شد اپل در آیفون های 13 از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش سود می برد ولی مینگ چی کو در ادعاهای پیشین خود این حدس را رد نموده و گفت خبری از فیس آی دی نیست. همین طور، شایعه آیفون 13 یک ترابایتی یا استفاده از ویژگی LiDAR برای همه مدل های آیفون 2021 رد شده اند.

در حقیقت، اپل می خواهد آیفون های 13 را با کمتری ارتقاها و بهبودها روانه بازار کند. به همین دلیل، بعضی رسانه ها مدعی هستند که سال جاری شاهد معرفی آیفون های 12S هستیم و سال بعد آیفون های 13 با تغییرات بزرگی همراه هستند.

آیفون های جدید سپتامبر و اکتبر سال جاری معرفی می شوند.

منبع: یک پزشک

به "آیفون 13 پرو با لنزهای اولتراواید بهینه و فوکوس اتوماتیک معرفی می گردد؛ این ویژگی ها سال بعد در آیفون های معمولی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو با لنزهای اولتراواید بهینه و فوکوس اتوماتیک معرفی می گردد؛ این ویژگی ها سال بعد در آیفون های معمولی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید