علم و تکنولوژی

اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید؟

در اینجا لیلی دوون (Lilly Devon)، توسعه دهنده و مشاور مستقل صنعت بازی که روی بازی های Transformers Universe ،The Outsider ،Heavenly Sword و غیره کار نموده است، شرح می دهد که اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید.

30 بهمن 1402

برترین رنگ برای واحد اداری (از این 5 رنگ بهره ببرید)

آیا میدانید برترین رنگ برای واحد اداری چیست ؟ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ رنگ ها آثار روانشناسی دارند ؟ اصلا کدام رنگ برترین گزینه است و چگونه باید از میان آنها انتخاب مناسب تری داشته باشیم؟ ما در این جا به شما قرار است مسیری از انتخاب برترین رنگ برای...

16 بهمن 1402

نقدها و نمرات تکن 8 منتشر شد؛ میراثی که دوباره متولد می گردد

سری تکن (Tekken) بیش از دو دهه است که یکی از اصلی ترین ستون های ژانر مبارزه ای بوده است و با مبارزات هیجان انگیز، لیست شخصیت های متنوع و داستان های مجذوب کننده، بازیکنان را مجذوب خود می نماید. حال با انتشار تکن 8، نقدهای آن نیز به طور رسمی منتشر شده اند و به...

6 بهمن 1402

عامل عجیبی که از دیوار بزرگ چین محافظت می نماید

کارگران قدیمی از ترکیبی از مواد آلی مثل خزه و گل سنگ ها برای ساختن دیوار بزرگ چین که یک شگفتی معماری به شمار می رود استفاده نموده و بدین ترتیب برای محافظت از آن اقدام کردند.

21 آذر 1402

پرچمدار سامسونگ مقرون به صرفه تر عرضه می گردد!

زومیت نوشت: گوشی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ احتمالاً با برچسب قیمتی کمتری نسبت به گلکسی زد فولد 4 روانه بازار خواهد شد.

1 تیر 1402

سقف کشسان چیست؟ انواع آن کدامند و چگونه اجرا میشوند؟

ساختمان ها به دو بخش اساسی ساختاری و دکوراتیو تقسیم می شوند که در بخش دکوراتیو، سقف نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید.

10 اردیبهشت 1402

هشدار رئیس مایکروسافت درباره پیشرفت هوش مصنوعی چین

رئیس مایکروسافت می گوید چین به رقیب اصلی سرویس های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT تبدیل خواهد شد.

4 اردیبهشت 1402

چرا زرده تخم مرغ در نقاشی های داوینچی است؟

دیجیاتو نوشت: دانشمندان می گویند هنرمندان دوره رنسانس مثل لئوناردو داوینچی برای محافظت از تابلوهای نقاشی خود از تخم مرغ یاری می گرفتند.

15 فروردین 1402

جزئیات نو از هشدار جدی گوگل به کاربران جی میل

به کاربران جی میل هشدار داده شده است که از خط مشی های آن سوء استفاده نکنند یا خطر ممنوعیت برای همواره را بپذیرند.

13 فروردین 1402

شاسی بلند برقی تازه با فناوری چین و کره جنوبی

محصول تازه سانگ یانگ، سال جاری با انواع پیشرانه های برقی و بنزینی فراوری می گردد. تورس EVX مجهز به باتری های BYD خواهد بود.

25 اسفند 1401

خبری خوش؛ تشخیص زودهنگام طیف وسیعی از بیماری ها همانند سرطان

با توجه به اینکه یافته های نو نشان می دهند که بسیاری از بیماری ها تا زمان پیشرفت بیماری نشانگان آزمایشگاهی قابل توجهی ندارند و هرچند یافته های آزمایشگاهی یاری موثری در آنالیز سلامت بیماران محسوب می شوند ولی یافتن مارکرهایی که بیماری را در همان اوایل...

14 اسفند 1401

بازسازی اداری، از طراحی داخلی تا اجرای دکوراسیون!

بازسازی اداری یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهای شرکت بازسازی است زیرا امروزه مدیران به فضا و محل کار خود و کارمندان بیشتر اهمیت می دهند.

11 اسفند 1401

تصویر واقعی شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرد

شیائومی میخواهد به زودی از گوشی شیائومی 13 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی خود از این سری رونمایی کند؛ به همین دلیل به تازگی شاهد انتشار تصویر واقعی این محصول بوده ایم.

27 بهمن 1401

آنالیز مشخصات گوشی a73

گوشی a73 در 17 مارس سال 2022 معرفی و در 22 آپریل همان سال عرضه شود. این میان رده قدرتمند دارای توان و سرعت پردازش بالایی می باش و توانسته تا به امروز فروش بالایی را از خود به جای بگذارد. A73 از جمله گوشی های قدرتمند ولی تقریبا مقرون به صرفه قیمت سامسونگ به شمار...

27 بهمن 1401

عکس ، با عجیب ترین خودرو فراری آشنا شوید؛ ماشینی مسخره که هیچوقت به فراوری انبوه نرسید

گجت نیوز نوشت: در این جا قصد داریم به معرفی یکی از عجیب ترین خودرو های فراری بپردازیم که طراحی آن به مینیمال ترین شکل ممکن صورت گرفته است. این خودرو مفهومی فاقد سقف، شیشه جلو و حتی در است!

29 دی 1401

برترین رستوران های آلانیا ، شکم گردی در ترکیه را تجربه کنید!

ترکیه مقصد بسیاری از ایرانی های عزیز و جهانگردان سراسر جهان است در بین شهر های بزرگ و مهم ترکیه از نظر جهانگرد پذیر بودن شهر آلانیا جزو یکی از شهر های با اهمیت از نظر صنعت جهانگرد و جهانگردی می باشد . مطمنا یکی از مهم ترین مسائل و دقدقه هایی که همه ما برای...

15 دی 1401

سری گلکسی S23 شاید زودتر از انتظار عرضه گردد

طبق گفته یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری ظاهرا سامسونگ می خواهد گوشی های سری گلکسی S23 را زودتر از انتظار راهی بازار کند.

7 دی 1401

سامسونگ برای شکست اپل برنامه دارد؛ از هیچ هزینه ای دریغ نخواهد شد

سامسونگ می خواهد برای اینکه در بازار گوشی های هوشمند با اپل رقابت کند و آن را شکست دهد از یک استراتژی نو استفاده کند و آن هم این است که نباید از هیچ هزینه ای برای ساخت یک گوشی باکیفیت دریغ گردد.

5 دی 1401

دستگاه هوشمندی که بیش فعالی بچه ها را تشخیص می دهد ، جایگزینی ایده آل برای دارودرمانی

سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای اولین بار نوعی دستگاه هوشمند را با هدف تشخیص و درمان بیش فعالی بچه ها به تایید رساند.

27 آذر 1401

اقتباس سینمایی بازی Sifu از خالق جان ویک در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، فیلمی با اقتباس از بازی Sifu به نویسندگی درک کولستاد (Derek Kolstad)، خالق جان ویک، در دست ساخت است.

16 آذر 1401
تعداد: (290)