گوشی هایی که به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز شدند، عکس

به گزارش وبلاگ نفس، دیجیاتو نوشت: گوگل در مهر گذشته از گوشی های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد.

گوشی هایی که به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز شدند، عکس

هنگام عرضه گوشی نو گوگل اعلام شد که این دستگاه ها به VPN داخلی رایگان برای مشترکین سرویس Google One VPN مجهز خواهند شد و اکنون این ویژگی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

چه کسی مالک کره ماه است؟

کدام ماشین بهتری است؟ / تویوتا، هیوندای یا این چینی تازه وارد

انگل رفتار گرگ را عوض می نماید و او را به کشتن می دهد

غول موتور جستجو در زمان معرفی پرچمداران خود اعلام نمود که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به زودی به Google One VPN دسترسی رایگان خواهند داشت؛ یک سرویس VPN که به مشترکین سطح پریمیوم Google One با اشتراک 9.99 دلار در ماه ارائه می گردد. اکنون این ویژگی در دسترس قرار گرفته و گوگل به وب سایت How-To Geek گفته است:

کاربران پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو می توانند به وسیله Google One بدون هیچ هزینه ای از VPN استفاده نمایند و بدون توجه به برنامه یا مرورگری که از آن استفاده می نمایند، از فعالیت آنلاین خود محافظت نمایند.

کاربرد و محدودیت های سرویس VPN داخلی پیکسل 7

سرویس گوگل که VPN by Google One نیز نامیده می گردد، تقریباً تا حد امکان ساده است؛ پس از اجراکردن این سرویس VPN، ترافیک اینترنت کاربران به وسیله سرورهای گوگل راهنمایی می گردد. بعلاوه در درجه اول، این سرویس به عنوان یک ویژگی امنیتی برای شبکه های وای فای عمومی و راهی برای پنهان کردن آدرس IP کاربران از بعضی ردیاب های شخص ثالث تبلیغ شده است.

علاوه بر این، باید اشاره نمود که سرور VPN گوشی های پیکسل گوگل در همان کشور دستگاه شما قفل شده است، بنابراین نمی توان از آن برای تماشای سرویس های استریم از سایر نقاط دیگر دنیا یا بسیاری از کاربردهای سایر VPNها استفاده کرد.

درنهایت، در این گزارش اشاره شده است که چند ویژگی نرم افزاری دیگر نیز هم اکنون برای گوشی های پیکسل در حال توسعه هستند. از جمله آن ها می توان به قابلیت Clear Calling در تماس های تلفنی اشاره نمود که صدای پس زمینه فردی که با آن در حال صحبت هستید را کاهش می دهد.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی هایی که به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز شدند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هایی که به VPN داخلی رایگان گوگل مجهز شدند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید