تصویر واقعی شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرد

به گزارش وبلاگ نفس، شیائومی میخواهد به زودی از گوشی شیائومی 13 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی خود از این سری رونمایی کند؛ به همین دلیل به تازگی شاهد انتشار تصویر واقعی این محصول بوده ایم.

تصویر واقعی شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرد

شیائومی اواخر سال گذشته بود که از گوشی های سری 13 خود رونمایی کرد. این پرچم دارها که از اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره می برند یکی از برترین پرچم دارهای اندرویدی بازار به حساب می آیند که البته شیائومی هنوز تصمیم به عرضه آن ها در بازار جهانی نگرفته است. اما اینطور که به نظر می رسد، این اتفاق نه تنها رخ خواهد داد بلکه برخلاف سال گذشته که شاهد عرضه مدل اولترا فقط در بازار چین بودیم، سال جاری مدل اولترا از پرچم داران سری 13 وارد بازار جهانی هم خواهد شد.

شیائومی 13 اولترا که یکی از مورد انتظارترین پرچم داران این شرکت چینی محسوب می گردد قرار است همین ماه و در جریان رویداد MWC 2023 رسما رونمایی گردد. این اتفاق در حالی قرار است در این رویداد رخ دهد که شنیده ایم شیائومی در نظر دارد شیائومی 13 و 13 پرو را هم در زمان مشابه برای بازارهای جهانی رونمایی کند. بعلاوه گفته می گردد شیائومی 13 لایت، بادز 4 و واچ S1 پرو هم به این مجموعه اضافه خواهد شد.

اما با توجه به امکانات و قابلیت هایی که شیائومی 12S اولترا داشت نظیر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی، به نظر می رسد شیائومی 13 اولترا مورد انتظارترین گوشی از این سری باشد که به تازگی حتی شاهد انتشار تصویری از آن هم بوده ایم. طبق این تصویر می توان گفت شیائومی زبان طراحی نسل قبل یعنی 12S اولترا را اصلا تغییر نداده و برای شیائومی 13 اولترا هم قرار است از همان طراحی استفاده گردد. این یعنی ماژول دوربین دایره ای بسیار بزرگ روی پنل پشتی که خود درون یک برآمدگی بزرگ و روی پنل پشتی قرار گرفته است.

توجه داشته باشید تصویری که از این گوشی به بیرون درز نموده هنوز رسما تأیید نشده و شاید حتی فتوشاپ شده باشد. اما با این حال شکل ظاهری آن چیز عجیبی ندارد که ما را به سمتی سوق دهد که نخواهیم خبر یادشده را باور کنیم. طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی 13 اولترا با چهار دوربین روی پنل پشتی خود عرضه خواهد شد که دو مورد از آن ها 1 اینچی خواهند بود. از این حیث، این گوشی با شیائومی 13 پرو که یک سنسور 1 اینچی دارد متمایز خواهد شد. از دیگر مشخصات شیائومی 13 اولترا می توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، شارژر 90 واتی، باتری احتمالا 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر احتمالا +QHD با رفرش ریت 120 هرتزی اشاره نمود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

9,129,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

8,295,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در وبلاگ نفس

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر واقعی شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر واقعی شیائومی 13 اولترا به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید