جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی

به گزارش وبلاگ نفس، جاهای دیدنی اسپانیا،سرزمین غروب خورشید

غروب خورشید بر فراز ساختمان های تاریخی اسپانیا

شرایط دریافت ویزا اسپانیا

ویزا ، آغاز سفر برای کشف جاهای دیدنی اسپانیا

پیش از سفر به اسپانیا به وسیله سفارت این کشور در تهران اقدام به دریافت ویزا کنید.

جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی

سفارت اسپانیا در تهران

  • نشانی: دروس، بلوار شهرزاد، خیابان شادی، کوچه اول شرقی، شماره 10
  • تلفن: 22568681 (021)
  • ساعت کاری: یکشنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 14:30 بعد از ظهر
  • وب سایت سفارت: www.exteriores.gob.es

انواع ویزای اسپانیا

  • ویزای گردشگری یا گردشگری : به افرادی تعلق می گیرد که قصد اقامت کوتاه مدت در اسپانیا به منظور سرگرمی یا بازدید را داشته باشند. ویزای گردشگری اسپانیا برای مدت معینی صادر می گردد و به مسافر اجازه کار یا اقامت بیشتر از مدت زمان ویزا را نمی دهد.
  • ویزای ترانزیت فرودگاهی
  • ویزای اقامت بلند مدت برای تحصیل و کار

مراحل دریافت ویزا گردشگری اسپانیا

اولین مرحله دریافت ویزای گردشگری دریافت فرم تقاضای ویزا و معین وقت مصاحبه است که به وسیله مرجعه حضوری به دفتر کنسولی سفارت اسپانیا در تهران انجام می گردد. متقاضی باید در تاریخی که به عنوان وقت دیدار و تحویل مدارک معین شده، در محل سفارت برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه حاضر گردد. تصمیم سفارت در خصوص ویزا بستگی به مجموعه ای از عوامل از جمله کامل بودن مدارک و مصاحبه حضوری متقاضی در سفارت دارد.

نکته قابل توجه اینکه امکان معین وقت به وسیله تلفن وجود ندارد. تکمیل این فرم در دو نسخه و ارائه آن در زمان مصاحبه به همراه سایر مدارک الزامی است. در صورتی که خانوادگی سفر می کنید، برای هر کدام از اعضاء باید فرم جداگانه ای پر کنید. فرم تقاضای ویزا در دو نسخه باید تکمیل گردد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گردشگری اسپانیا

  • 1) شناسنامه
  • 2) گذرنامه: اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از سرانجام مدت زمان ویزای درخواستی باشد.
  • 3) سه قطعه عکس رنگی زمینه سفید؛ در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه درخواست نماینده ویزا ذکر شده باشد، دو قطعه عکس رنگی از هر کدام از همراهان نیز باید در مدارک موجود باشد.
  • 4) آدرس محل کار و منزل به طور دقیق
  • 5) اسناد وضع اجتماعی حرفه ای و تمکن مالی:
  • الف) ترجمه آخرین حکم کارگزینی کارمندان بخش دولتی
  • ب) گواهی اشتغال به کار برای کارمندان بخش خصوصی
  • ج) ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه شرکت به زبان انگلیسی، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی برای صاحبان شرکت های خصوصی.
  • د) کارت بین المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها.
  • ه) ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی برای مشاغل آزاد.
  • 6) مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی؛ پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی و مهرشده به سفارت ارائه گردد.
  • 7) ترجمه سند مالکیت، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی.
  • 8) بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد اسپانیا.
  • 9) در صورت لزوم، فاکتور پرداخت شده هتل در اسپانیا برای کل مدت اقامت.
  • 10) بیمه نامه بین المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ: متقاضیان ویزا باید بیمه مسافرت فردی یا جمعی داشته باشند. این بیمه باید هزینه های احتمالی بازگشت به میهن تحت مراقبت های پزشکی، هزینه های احتمالی نیاز به درمان و یا هزینه های بیمارستانی اضطراری را پوشش دهد و تا سرانجام طول اقامت در تمام کشورهای منطقه شنگن معتبر باشد. حداقل پوشش بیمه برای هر شخص مبلغ سی هزار یورو است. شرکت بیمه گذار باید دارای نماینده ای معتبر در کشور اسپانیا باشد.

نکات مهم ویزا برای سفر به اسپانیا

) در زمان مصاحبه یک کپی از کلیه مدارک را به همراه داشته باشید، زیرا اصل مدارک بعد از مطابقت به شما عودت داده شده و کپی آن ها در پرونده شما در سفارت اسپانیا باقی می ماند.

2) کلیه مدارک فارسی باید دارای ترجمه رسمی باشند.

3) در صورت عدم پذیرش مدارک ارائه شده عودت نخواهد شد.

4) به علت تعداد بالای متقاضیان در ماه های تابستان و بعلاوه قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است معین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این آنالیز مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. از این رو، بهتر است برای معین تاریخ سفر، این موارد لحاظ شوند.

زمان لازم برای صدور ویزا اسپانیا

آنالیز اولیه مدارک به منظور صدور ویزا دو هفته به طول می انجامد. ممکن است تا صدور قطعی و تکمیل مدارک چند هفته ای بیشتر نیز زمان نیاز باشد ولی عموماً تا شش هفته بعد از تحویل مدارک به بخش کنسولی، شرایط متقاضی معین می گردد.

هزینه صدور ویزا اسپاینا

هزینه صدور ویزای گردشگری اسپانیا 60 یورو به ازای هر بزرگسال و 35 یورو برای بچه ها شش تا دوازده سال است که در زمان ارائه مدارک به صورت نقد در سفارت به وسیله متقاضی پرداخت می گردد. این مبلغ بابت آنالیز درخواست و مدارک است و در هیچ حالتی عودت داده نمی گردد.

هزینه حمل و نقل در اسپانیا

برای بازدید از جاهای تماشای اسپانیا برترین گزینه های حمل و نقل را انتخاب کنید. سیستم حمل و نقل در اسپانیا شامل اتوبوس، مترو، قطار و تاکسی می گردد.گزینه مناسب برای جا به جایی در نقاط مختلف این کشور استفاده از اتوبوس ها و قطارها هستند که قیمت ارزان ای دارند. برای گردش در شهرهای بزرگ تاکسی ها دارای تاکسی متر هستند. در شهرهای کوچک و دهکده ها، تاکسی ها این شرایط را ندارند پس سعی کنید قبل از سوار شدن سر قیمت توافق کنید.

هزینه بلیط تک سفره 1.40 یورو

هزینه بلیط ماهانه 43 یورو

هزینه تاکسی زمانی که در آن می نشینید تقریبا 3 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 1.05 یورو به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 20 یورو باید پرداخت کنید.

چگونه به اسپانیا سفر کنیم؟

برترین زمان سفر به اسپانیا با توجه به ویژگی های آب و هوایی آن از اواسط بهار است و بعلاوه خنکای پاییز که سفر را برای شما راحت تر می کند و شهرهای ساحلی شب های لذت بخشی را با نواهای محلی می آفرینند. می توانید با تورهای مادرید یا بارسلونا همراه شوید و از امکانات آن ها لذت ببرید و بعلاوه اگر قصد دارید به تنهایی سفر کنید با خرید بلیط به مقصد یکی از فرودگاه های این کشور به سوی جاهای تماشای اسپانیا حرکت کنید.

  • فرودگاه مادرید-باراخاس
  • فرودگاه بارسلونا
  • فرودگاه لاکرونیا
  • رودگاه ساراگوسا

اسپانیا ، هر همسایه یک نقش نو

جزایر والنسیا

اسپانیا در همسایگی فرانسه و پرتغال واقع شده است و بعلاوه از لطف و زیبایی مراکش و ایتالیا بی بهره نمانده،این را می توان در زبان، پوشش، موسیقی و طعم بی نظیر غذاها دید و فهمید هرکدام از این کشورها چگونه وامدار میراث یکدیگرند. جاهای تماشای اسپانیا که در نقطه مرزی قاره اروپا جان گرفته است آنقدر زیبایی و شگفتی در خود جا داده اند تا با هر شعبده ای چشم بیننده را متحیر نمایند، از شاعرانگی و جنبه رمانتیک این خاک همین بس که نامش تلفظ شاعرانه واژه یونانی هیسپریا است، به معنای سرزمین غروب خورشید.

سرآغاز زندگی در نقاشی ها

نقاشی های غار آلتامیرا

معروف ترین ردپای حضور انسان ها در این کشور مربوط به نقاشی های غار آلتامیرا است که راوی زندگی و زایش در 35600 سال پیش از میلاد است. در فراز و فرودهای تاریخی همواره سرزمینی با ارزش و مورد توجه بوده و همین نکته باعث تنش هایی فراوانی در قلب اسپانیا شده است اما هیچکدام آن ها مانع رشد و توسعه اش نشد.

گردش در دل جاهای تماشای اسپانیا

قدم زدن در کوچه های رنگارنگ شهرها را از قلم نیاندازید

به لطف موقعیت جغرافیایی چندگانه اش و به برکت کوهای بلند،جنگل ها و جزایر کوچک و بزرگ در شهرهای مختلف می توانید آب و هوای گوناگونی از مدیترانه ای تا نیمه گرمسیری را تجربه کنید. از پیاده روی های طولانی خسته نشوید و سعی کنید تا می توانید در شهرها بچرخید و جاهای تماشای اسپانیا را بهتر بشناسید. حتی گاهی می توانید با تورهای پیاده روی رایگان به همراه راهنمای انگلیسی زبان همقدم شوید. برای گشت و گذار می توانید از اتوبوس،قطار و تاکسی بهره ببرید اما اگر ممکن است سفرتان به درازا بکشد برای صرفه مالی یک ماشین از شرکت Auto Europ اجاره کنید.

اسپانیا رنگارنگ ترین بازارها را دارد و اگر در فصل حراج سفر کنید می توانید از مرکز مد و طراحی برترین لباس ها را تهیه کنید. برای اینکه مسیرمان را به سمت جاهای تماشای اسپانیا بهتر بشناسیم با گردش در شهرهای مهم آن آغاز می کنیم.

بارسلون ، شهر پریان با کاشی های هزار رنگ

ساگرادا فامیلیا ، کلیسایی برای ابدیت

بارسلون یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است که به علت سازه ها و معماری بی نظیرشان در میان جاهای تماشای اسپانیا معروف است. یکی از معروف ترین معماری های بارسلون، کلیسای خیره نماینده ساگرادا فامیلیا است که به وسیله معمار مشهور، آنتونی گائودی طراحی شده و با گذشت 120 سال از آغاز ساخت این بنا که نماد بشریت نامیده شده هنوز تکمیل نشده و طبق اسناد 134 سال زمان کافی برای سرانجام ساخت است. معمار این اثر می گفت : مشتری من عجله ندارد!

سایر تماشای های بارسلون:

موزه پیکاسو دربارسلون است با بیش از 4000 اثر، بزرگ ترین مجموعه از آثار هنری این هنرمند اسپانیایی را در خود جا داده. هر یکشنبه بعد از ساعت 3 بازدید رایگان دارد و بعلاوه موزه تاریخ شهر بارسلونا یادآور امپراطوری ها و پادشاهی ها است.

سواحل رویایی بارسلونا محل خوبی برای انواع بازی و سرگرمی های آبی و ساحلی است. بازارها و آنتیک فروشی های شهر را در روزهای شنبه،دوشنبه،چهارشنبه و آدینه ساعت 9صبح تا 8 عصر از دست ندهید،شاید گنج پیدا کردید!

قصر موسیقی کاتالان، در هر سال بیش از 500 هزار نفر از اجراهای کنسرت های موسیقی در قصر موسیقی کاتالان اسپانیا لذت می برند. این مکان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری بارسلون است.

قصر موسیقی کاتالان ، جادوی هنر و رنگ

از دیگر زیبایی های بارسلونا می گردد به نمایش فواره ها در میدان اسپانیا در ماه های جولای و آگوست اشاره نمود که با نور پردازی های بی نظیر یادآور قصه های پریان است. لذت تماشای غروب آفتاب را در پناهگاه لذت ببرید.

مادرید ، خانه مزه ها و هنر در میان جاهای تماشای اسپانیا

منظره ها بی نظیر معماری در مادرید

مادرید، مرکز اسپانیا، شهری برای عاشقان هنر است و روی هنرمندانه جاهای تماشای اسپانیا است. از تماشای های مادرید می توان به موزه پرادو اشاره نمود که در آن آثار هنرمندان بزرگ اسپانیایی از جمله ولاسکز، گویا و روبنس به نمایش در آمده است. پلازا مایور از مشهورترین میدان های اسپانیا است که رستوران ها ،فروشگاه ها و کافه های اطراف آن به این مکان تپندگی داده اند.بدانید مادرید برترین محل برای چشیدن غذاهای محلی و معطر اسپانیا است.

قصر سلطنتی مادرید

کمی آن طرف تر قرار گرفته که شکوهش مخاطب را محسور می کند. این قصر بیش از 3000 اتاق دارد و با گنجینه هایی چون نقاشی های هنرمندان معروف، مبلمان آنتیک و سرویس های نقره تزئین شده است.

جیرونا ، صد رنگ سحر آمیز

نمای خوش رنگ جیرونا

این شهر رنگارنگ و روح نواز در شمال شرقی اسپانیا واقع شده است. معماری قرون وسطایی گالری های هنری فوق العاده و کلیساهای گوتیک نام این شهر را آواز داده اند تا جادوی رنگ در جاهای تماشای اسپانیا را جاوادانه نمایند.

محله یهودیان و کلیسای جامع جیرونا از دیگر تماشای های جیرونا است، بعلاوه موزه سینما در خیابان Carrer de la Sèquia را از قلم نیاندازید. این موزه یک ساختمان سه طبقه ا ست که به بزرگداشت تاریخ سینما و هنر فیلم سازی اختصاص یافته.

باغ ها زیبای شهر محل آسایشی است. علاوه بر این، Fundacio Mona مکان خوبی برای بازتماشامایندگانی است که دوستدار حیوانات هستند. این مکان که به وسیله بنیاد حیات وحش اسپانیا راه اندازی شده، با هدف نجات و بازپروری شامپانزه های مورد آزار قرار گرفته و پستانداران دیگری که از سیرک ها و برنامه های تلویزیونی نجات داده می شوند پایه گذاری شده است.

سویل ، پله هایی برای رویا پردازی

سویل ، شهر تاریخی اسپانیا

سویل مرکز بخش خودمختار آندلُس در اسپانیا است و از این رو مقصد محبوبی برای گردشگران به شمار می رود. این شهر پر جنب و جوش به واسطه پایکوبی فلامنکو و خرابه های تاریخی اش در میان جاهای تماشای اسپانیا معروفیت دارد.

در این شهر حتما باید از میدان Plaza de Espana تماشا کنید و از معماری خاص و کاشی های جاندارش لذت ببرید و پاهایتان را با خیال راحت دراز کنید و به خیال بپردازید. بازدید از این مکان رایگان است و وجود درشکه ها در اطراف این محل زیبایی آن را دو چندان نموده.

قصر سلطنتی آلکازار (Reales Alcázares)، میراث معماری اسلامی

از دیگر تماشای های سویل می توان به قصر سلطنتی آلکازار (Reales Alcázares) اشاره نمود این قصر با شکوه در قرن14 میلادی و در دوران حکومت موروها در اسپانیا ساخته شده است. صبح زود برترین زمان برای بازدید از قصر سلطنتی است؛ چرا که در بیشتر ساعات روز صفی طولانی از بازتماشاماینده ها در مقابل این جاذبه گردشگری ایستاده اند.

والنسیا ، دوستی سنت و مدرنیته پشت اقیانوس شیشه ای

آبی بی خاتمه زیر سقف اقیانوس نما

والنسیا در سواحل جنوب شرقی اسپانیا، بین دریای مدیترانه و رودخانه توریا (Turia) واقع شده است، سومین شهر بزرگ اسپانیاست و بین اهالی هنر و علم محبوب است. در این شهر همنشینی سنت و مدرنیته را در معماری می بینید که مجذوب کننده ترین جاهای تماشای اسپانیا را خلق نموده است.

یکی از معروف ترین تماشای های والنسیا، یک اقیانوس نمای بزرگ به نام Oceanografic است. این اقیانوس نما، بزرگ ترین آکواریوم در قاره اروپاست و در آن می توانید انواع حیوانات دریایی را از نزدیک ببینید و حتی در رستورانی زیر دریا غذا بخورید.

آرامش در پارک البوفرا

یک محل فوق العاده دیگر برای تماشا حیات وحش، پارک البوفرا (Albufera Park) است که محلی برای حفاظت از گونه های مختلف حیات دریایی محسوب می گردد و بازدید از شگفتی فراونی به همراه دارد.

اگر قصد خرید میوه تازه، سبزیجات، گوشت یا ادویه دارید، سری به بازار مرکزی (Central Market) بزنید که یکی از قدیمی ترین و رنگارنگ ترین بازارهای والنسیا است.

جزایر قناری ، قلم سحرآمیز طبیعت

جزایر قناری ، رویای دل انگیز طبیعت

یکی دیگر از شهرهای رویایی اسپانیا جزایر قناری است که یکی از جادویی ترین تصاویر سفر به اسپانیا را در برابر چشم گرشگران می آفریند.خاطره بازدید از جزایر قناری فراموش نشدنی است. همنشینی رویایی از دریای بی خاتمه، طبیعت زیبا و سواحل منحصر به فرد، حس واقعی زندگی را در رگ هایتان جاری می کند. جزایر قناری مجموعه ای از 7 جزیره و تعدادی جزیره فرعی آتشفشانی است که در اقیانوس اطلس قرار گرفته اند. این هفتگانه از زیبایی هایی طبیعی است که در جاهای تماشای اسپانیا سبزترین خاطره را برای شما می سازد.

گرانادا ، یادگار خوش نقش معماری اسلامی

همنشینی معماری اسلامی و طبیعت در گرانادا

این شهر قدیمی که روزگاری محل اقامت موروها یا همان مسلمانان اسپانیا بوده در جنوب اسپانیا واقع شده است و بسیار تماشای است. گشت و گذار در خیابان های قدیمی مرکز شهر را از قلم نیاندازید و بازدید از کاخ الحمرا را در فهرست خود قرار دهید، این مسجد یکی از مشهورترین بناهای اسلامی دنیا است.

مسجد جامع قرطبه ، مجسد ارزشمند اسپانیا

مسجد جامع قرطبه (Mezquita de Cordoba) یکی از مجذوب کننده ترین آثار تاریخی مسلمانان در اسپانیا است. طاق های بزرگ، ستون های یشمی، زمین مرمرین، محراب های طلاکاری شده و گنبدهای این مسجد، شما را قلب تاریخ دعوت می کند.

از دیگر شهرهای مهم اسپانیا ساراگوسا، سویا و سویلنیز را می توان نام برد.

فستیوال هایی که جاهای تماشای اسپانیا را کامل می نمایند

شور و هیجان در فستیوال های اسپانیایی

از دیگر جاذبه های مهم اسپانیا که هر ساله هزاران مسافر را به این مرکز ارزان گردشگری می کشاند می توان به فستیوال ها و جشن های مردم اشاره نمود که با روح زندگی شادمانه اسپانیایی پیوند خورده اند. از مهم ترین آن ها می توان به جشنواره پنیر(سیزدهمین دوره اش در پاییز 2018 از 28 آوریل تا 1 می)اشاره نمود که در میدان اصلی (تروژیلو) برگزار می گردد.

توماتینا ، سرخ سرخ به رنگ هیجان

بعلاوه جشن های لاس فالاس در والنسیا که به مدت 5 روز در ماه مارس برگزار می گردد، هفته مقدس، فستیوال بانوی ما فرسکین، شام آخر مسیح از دیگر مراسم های محلی است. اما پر شور ترین این جشن ها توماتینا است که در سال 2002 به عنوان یک رویداد گردشگری بین المللی ثبت شد و در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار می گردد و مردم در این جشن در خیابان ها به سمت هم گوجه پرتاپ می نمایند و این مراسم با پایکوبی،آواز و سرو غذاهای محلی همراه است. همه این شور و نشاط ها تکمیل نماینده تصویر خوش رنگ جاهای تماشای اسپانیا است.

در هنگام بازدید از جاهای تماشای اسپانیا کجا اقامت کنیم؟

همه شهرهای اسپانیا دارای برترین هتل ها هستند و سرویس دهی آن ها بسیار معروف است.

هتل های رویایی اسپانیا

معروف ترین هتل های اسپانیا:

هتل یورو استارز بی سی ان دیزاین بارسلونا

هتل اکسیدنتال مادرید

هتل کاتالونیا کستلنوبارسلونا

هاستل های صمیمی در اسپانیا

در شهرهای کوچک و روستاها نیز می توانید در هاستل ها اقامت کنید و از ویژگی های خاص آن ها که مهمترین شان آشنایی بیشتر با فرهنگ منطقه است بهره ببرید. هزینه نسبی اقامت در اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپای غربی، پایین تر است. هزینه اقامت در هاستل ها از شبی 15 یورو آغاز می گردد و در شهرهای بزرگ مثل بارسلونا و مادرید به 30 یورو نیز می رسد. کرایه اتاق های خصوصی در هاستل ها با یک تخت دونفره، شبی 40 یورو هزینه دارد. هزینه هتل های ارزان قیمت نیز از همین رقم آغاز می گردد و بالا می رود. در شهرهای کوچک تر می توانید امکانات اقامتی ارزان تری نیز پیدا کنید.

در اسپانیا چه چیزهایی بخوریم؟

یک بشقاب غذایی دریایی در اسپانیا

در سفر به اسپانیا انتخاب های زیادی برای گذراندن وعده های غذایی دارید و می توانید خوشمزه های زیادی را تجربه کنید. در گشت و گذار میان جاهای تماشای اسپانیا رستوران ها، کافه ها و غذافروشی های خیابانی را از قلم نیاندازید. در ادامه چند غذای معروف اسپانیایی را بشناسیم:

بوکادیوها ساندویچ های مخصوص اسپانیایی که از مواد تشکیل دهنده متفاوتی تهییه می شوند که می توانید بر اساس ذائقه خودتان انتخاب کنید

کرما کاتالانا یک دسر معروف اسپانیا است که هر جایی که در کاتالانیا باشید می توانید خریداری کنید ومیل کنید. روی این دسر کرما کاتالانا پوشیده از سس کاستارد است و یک لایه شکر کاراملی هم روی آن واقع شده است. سس کاستارد، ترکیبی از شکر، آرد، زرده تخم مرغ، شیر و یا خامه است.

کرما کاتالانا، طعم خوش کارامل

Pan De Calatrava برای مشتاقان شیرینی دسر پیشنهاد می گرددبرای تهیه این دسر از شیر و تخم مرغ استفاده می نمایند و پس از پخت در فر روی آن کارامل می ریزند.

تاپاس تاپاس خوشمزه ترین و به یادماندنی است. از شمال تا جنوب این کشور هم که بروید می توانید تاپاس را پیدا کنید.تاپاس ها خوراکی های کوچکی هستند که به عنوان پیش غذا سرو می شوند.بسته به ذائقه ای که دارید می توانید تاپاس سبزیجات، سیب زمینی، تاپاس ماهی مرکب سرخ شده و …سفارش دهید.

تاپاس ، یک لقمه کوچک خوشمزه

هزینه خورد و خوراک در اسپانیا به طور میانگین برای یک وعده سبک 6.10یورو است و بعلاوه برای اقامت یک ماهه چیزی حدود 189.21 یورو لازم دارید.

مراکز خرید در اسپانیا

در کنار بازدید از جاهای تماشای اسپانیا، مراکز خرید را از قلم نیاندازید. خصوصا در ایام حراج های فصلی که تمام برندهای محبوب تخفیف های بزرگی روی اجناس شان اعمال می نمایند.

مرکز خرید لی لا دیاگونال بارسلون | Lilla Diagonal Barcelona
  • مرکز خرید زانادو مادرید | Madrid Xanadú

آدرس: Calle Puerto de Navacerrada, km 23,5, 28939 Arroyomolinos, Madrid, Spain

  • مرکز خرید ماری مگنوم بارسلونا | Maremagnum mall

آدرس: Edifici Maremàgnum, Moll dEspanya, 5, 08039 Barcelona, Spain

  • مرکز خرید ال کورت اینگلز بارسلونا | El Corte Ingles Barcelona

آدرس: Placa Catalunya 14, 08002 Barcelona, Spain

  • مرکز خرید پلازا نورته 2 مادرید | Plaza Norte 2 Shopping Center

آدرس: Plaza del Comercio, 11-12, 28703 San Sebastián de los Reyes, Madrid, Spain

  • مرکز خرید ای بی سی مادرید | ABC Serrano mall madrid

آدرس: Calle de Serrano, 61, 28006 Madrid, Spain

چیزهایی که نباید در سفر به اسپانیا فراموش کنید:

  • آب لوله کشی در کشور اسپانیا قابل خوردن نیست، حتما از فروشگاه ها آب معدنی خریداری کنید و همراه داشته باشد.
  • اسپانیا کشور امنی است و تنها خطری که ممکن است تهدیدتان کند جیب بری است. باید مراقب جیب برها و کیف قاپ هایی که در منطقه ها شلوغ و پر بازدید هستند باشید. خصوصا در ایستگاه های قطار و مترو و مکان هایی که گردشگر ها در آنجا رفت و آمد می نمایند.
  • برای گشت و گذار در شهرها و اماکن شلوغ، همواره حداقل پول نقد را همراه داشته باشید و از قلم نیاندازید که اشیاء گران قیمت را در گاوصندوق هتل نگهداری کنید.
  • سعی کنید یک کتاب از جملات ضروری اسپانیایی همراه خودتان ببرید یاری بسیار زیادی به شما در این کشور می کند. چرا که در شهرهای ساحلی تعدا افرادی که به انگلیسی مسلط باشند کم است.
  • حتما در سفرتان به اسپانیا کارت هوشمند City Pass را تهیه کنید زیرا استفاده از این کارت های هوشمند، هزینه های بازدید از اماکن تماشای و ورودی آنها را 20 درصد کاهش می دهد.

ماجراجویی خود را آغاز کنید و ما را در تجربه های خودتان سهیم کنید!

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید