موسیقی

اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید؟

در اینجا لیلی دوون (Lilly Devon)، توسعه دهنده و مشاور مستقل صنعت بازی که روی بازی های Transformers Universe ،The Outsider ،Heavenly Sword و غیره کار نموده است، شرح می دهد که اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید.

30 بهمن 1402

برترین رستوران های آلانیا ، شکم گردی در ترکیه را تجربه کنید!

ترکیه مقصد بسیاری از ایرانی های عزیز و جهانگردان سراسر جهان است در بین شهر های بزرگ و مهم ترکیه از نظر جهانگرد پذیر بودن شهر آلانیا جزو یکی از شهر های با اهمیت از نظر صنعت جهانگرد و جهانگردی می باشد . مطمنا یکی از مهم ترین مسائل و دقدقه هایی که همه ما برای...

15 دی 1401

روستای فرخد ، قمصر خراسان ، مهد گل محمدی

9یکی از معروف ترین روستا های گلاب گیری، روستای فرخد در خراسان است که هر ساله اردیبهشت ماه عطر گل گلاب آن فضا را بر می دارد و به قمصر خراسان مشهور است.

11 شهریور 1401

7 مقصد گردشگری برای مسافرت بدون ویزا در تابستان

برای مسافرت بدون ویزا در تابستان به کجا برویم؟ کدام کشورهای خارجی برای سفر تابستانی مناسب هستند؟ تابستان فصل خوبی است که از تماشا زیبایی های کشورهای دیگر لذت ببرید. در این میان می توانید به سفر کنید. هر چند فهرست این کشورها خیلی زیاد نیست ولی به میزان...

20 مرداد 1401

جاهای دیدنی اسپانیا ، راهنمای سفر به خانه امن رنگ،شور و موسیقی

جاهای دیدنی اسپانیا،سرزمین غروب خورشیدغروب خورشید بر فراز ساختمان های تاریخی اسپانیاشرایط دریافت ویزا اسپانیاویزا ، آغاز سفر برای کشف جاهای دیدنی اسپانیاپیش از سفر به اسپانیا به وسیله سفارت این کشور در تهران اقدام به دریافت ویزا کنید.

13 مرداد 1401

کافه گردی در شهر زیبای بروکسل

بروکسل پر است از مکان های دیدنی و به یاد ماندنی همانند کاخ ها، کلیساها، موزه ها، گالری ها و فستیوال هایی که حسابی شما را غافلگیر خواهند کرد. اما باید اضافه کنیم که این شهر در کنار جاذبه های تاریخی- هنری اش، کافه های دیدنی فراوانی دارد. شما شانس این را دارید...

12 مرداد 1401

چوب رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه در دست ولفگانگ ونگنروت

ولفگانگ ونگنروت رهبر ارکستر آلمانی، رهبری نخستین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سال تازه را برعهده خواهد داشت.

6 خرداد 1401

شنیدن قصه فراوری تیتراژ برنامه کودک تلویزیون در دهه 60

تهران (پانا) - شبکه رادیویی صبا در تازه ترین قسمت از برنامه رادیویی پیش پرده به نحوه فراوری و انتشار تیتراژ موسیقایی برنامه کودک و نوجوان تلویزیون در دهه 60 می پردازد.

17 اردیبهشت 1401

عباس میرزایی: نسل من با کارتون فوتبالیست ها خاطره دارد

تهران (پانا) - اولین نشست رسانه ای چهلمین جشنواره فجر با فیلم بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی با اجرای پدرام کریمی شروع شد.

31 فروردین 1401

نکات سفر برای افراد درونگرا!

نکته های مهم و کاربردی برای سفر درونگراهابیشتر افراد وقتی در خصوص سفر می نمایند گروه های شاد و شلوغ محبت آمیز یا گروه های خانوادگی به ذهنشان می آید و تصور سفر تنها برای خیلی ها اصلا قابل تصور نیست. درست است که سفر دسته جمعی مزیت های خاص خود را دارد، اما...

30 فروردین 1401

جزیره کیش مقصدی رویایی برای سفر ماه عسل

کیش جزیره زیبا با ساحل دیدنی، اماکن گردشگری و امکانات تفریحی متنوع به یکی از برترین مقصدهای ماه عسل تبدیل شده است.

29 فروردین 1401

کارهایی که در دانمارک نباید انجام دهید

دانمارک کشوری بسیار زیبا، مرفه و امن است که برای گردشگران جذابیت های خاص خودش را دارد. در این مقاله خبرنگاران به قوانین خاصی اشاره می کنیم که باید در دانمارک به آن ها دقت کرده و آن ها را رعایت کنید.

28 فروردین 1401

هیجان انگیزترین ماجراجویی ها را در جنگل تجربه کنید (قسمت دوم)

آیا شما هم ماجراجویی در جنگل های گرمسیری بکر و حیات وحش نقاط دور افتاده و تماشای گونه های نادر گیاهی و جانوری را دوست دارید؟ سفر به چنین مکان هایی واقعا هیجان انگیز است.

11 اسفند 1400

تخت جمشید از نگاه گردشگران خارجی (قسمت دوم)

تخت جمشید چه زمانی که هنوز رموزش کشف نشده بود و چه بعد از غبارروبی از پرسش های چندین ساله، مقصد گردشگران خارجی بوده است.

1 اسفند 1400

نوروز و گرامیداشت آن در بوسنی و هرزگوین

نوروز، همزمان با نخستین روزهای سال نو ایرانی در دو شهر بوسنی و هرزگوین به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سارایوو، علاوه بر معرفی، گرامی داشته می گردد.

16 بهمن 1400

آثار هنری در نگاه سنت گرایان می تواند معرفی برای دین اسلام باشد

به گزارش خبرنگاران چهارمین پیش نشست کنفرانس بین المللی الهیّات عملی با عنوان زمینه های پژوهشی الهیات عملی در حوزه هنر با سخنرانی هادی ربیعی (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر)، برگزار گردید.

24 دی 1400

دانلود نسخه تازه برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro 27.9

برنامه TuneIn Radio Pro قدرتمندترین نرم افزار پخش شبکه های رادیویی برای دستگاه های اندرویدی است که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

30 آبان 1400

با این کارها شکم دردتان را کاهش دهید

مانند هر بیماری دیگری، تغییرات شیوه ی زندگی اعم از تغذیه ی سالم، فعالیت بدنی و هم تغییرات رفتاری می تواند اثرات مفیدی به همراه داشته باشد. بر همین اساس پزشک تان ممکن است تغییراتی را در شیوه زندگی تان، توصیه کند که به شما یاری می نمایند که این درد را...

10 مهر 1400

آیفون 12 در برابر آیفون 11؛ آیا زمان ارتقا فرا رسیده؟

اپل اکنون چند ماهی است که به صورت رسمی آیفون 12 را روانه بازار نموده. این اسمارت فون جدید انبوهی از بهبودهای پردازشی را نسبت به مدل های قبلی به همراه می آورد، چیپست A14 را برای نخستین بار به دست مشتریان می رساند و در ضمن از شبکه های مخابراتی 5G هم پشتیبانی...

17 تیر 1400

نماد شیطان پرستی و علائم مربوط به آن

نماد شیطان پرستی چیست؟ علائم مختلفی که شاخه های متعدد این اعتقاد از آن به عنوان نشانه استفاده می نمایند کدام ها هستند؟ در مطلب پیش رو به این موضوع خواهیم پرداخت.

25 اسفند 1399
تعداد: (41)