جزیره کیش مقصدی رویایی برای سفر ماه عسل

به گزارش وبلاگ نفس، کیش جزیره زیبا با ساحل دیدنی، اماکن گردشگری و امکانات تفریحی متنوع به یکی از برترین مقصدهای ماه عسل تبدیل شده است.

جزیره کیش مقصدی رویایی برای سفر ماه عسل

کیش جزیره زیبا و عروس زیبای خلیج فارس، با ساحل تماشای، اماکن گردشگری و امکانات تفریحی متنوع به یکی از برترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی ایران تبدیل شده است و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از زوج ها این جزیره را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب نمایند و با خرید بلیط کیش به همراه همسر خود به کیش سفر نمایند.

سواحل زیبای کیش دارای مرجان های شگفت انگیزی است و آب درخشنده ساحل کیش بسیار خیره نماینده است. ساحلی درخشان با کف ماسه ای سپید و ماهی های رنگارنگ، چشم انداز ای که تنها در آب های جنوب ایران به چشم می خورد. همه این ها باعث شده تا کیش به مقصدی محبوب در میان زوجین جوان برای سپری کردن یکی از به یادماندنی ترین سفرهای عمرشان یعنی همان سفر ماه عسل، تبدیل گردد. سواحل زیبا، اماکن تماشای بسیار زیبا و اقامت در هتل های بسیار لوکس و زیبای کیش، این جزیره را تبدیل به مقصدی مناسب و محبوب برای سفر ماه عسل در داخل ایران نموده است و نکته ای که شاید بهتر باشد در اینجا به آن اشاره گردد این است که سفرهای ماه عسل داخل کشورمان می تواند جاذبه های طبیعی و بصری به مراتب بهتری را نسبت به سفرهای خارجی به شما ارائه دهد و فعالیت و تحرک بیشتری در سفرهای داخلی وجود دارد.

جالب است بدانید که برخلاف باور عموم در خصوص پر هزینه بودن سفر به کیش، در این جزیره با هر بودجه ای می توانید سفر ماه عسل فراموش نشدنی را سپری کنید. از اقامت در برترین هتل های پنج ستاره تا سفر ارزان و اقامت در یکی از هتل های خوب سه ستاره کیش نظیر هتل سیمرغ کیش، هتل جام جم کیش و... همه این ها باعث می گردد که در خصوص بودجه و هزینه ای که می خواهید در این سفر داشته باشید تصمیم گیری کنید و برترین انتخاب را داشته باشید. همان طور که همه ما می دانیم یک فاکتور مهم دیگر برای زوج های جوان بحث مدیریت هزینه ها است؛ بنابراین قبل از سفر به کیش بهتر است بیشتر با امکانات و هتل های این جزیره آشنا شوید.

تجربه ماه عسلی رویایی با اقامت در هتل های کیش

شاید بتوان گفت که مهم ترین بخش از ماه عسل مربوط به اقامت و انتخاب محل اقامت است که برای سفر ماه عسل خود به کیش اصلا نگران این موضوع نباید باشید؛ زیرا در این جزیره انواع اقامتگاه ها با بودجه ها و امکانات متفاوت وجود دارد و همین امر موجب شده است که جزیره کیش به مقصدی محبوب برای زوج های جوان و سالمند تبدیل گردد. ما در ادامه چند نمونه از برترین هتل ها را برای ماه عسل به شما معرفی می کنیم تا بتوانید برترین انتخاب را داشته باشید.

هتل 5 ستاره ترنج

هتل ترنج یکی از برترین و منحصر به فردترین هتل های پنج ستاره در کیش است که به علت قرارگیری اتاق های آن روی دریا، محبوبیت بسیار بسیاری پیدا نموده است و بسیاری از زوج هایی که با خرید بلیط هواپیما کیش برای ماه عسل خود به این جزیره سفر می نمایند، علاقه به رزرو این هتل دارند. هتل ترنج اولین و تنها هتل در داخل دریا در ایران به شمار می رود. از برترین بخش های این هتل می توان به رستوران آن اشاره نمود که علاوه بر فراهم کردن فرصت تماشای پایکوبی ماهی ها در دریا از کف شیشه ای آن، با پخش موسیقی زنده لذت اقامت را چندین برابر می نماید. این هتل اتاق های بسیاری را برای ماه عسل زوج ها ارائه می دهد و امکانات این هتل شامل: استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، آتلیه، رستوران، کافی شاپ، فکس، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودک، پارکینگ، اتاق سیگار، چایخانه سنتی، فضای سبز، خدمات برای معلولان، خدمات باربری، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، پارکینگ و... است.

هتل شایان

این هتل در گروه هتل های پنج ستاره کیش قرار گرفته و سابقه فعالیت بسیار بالایی دارد و یکی از قدیمی ترین هتل های کیش شناخته می گردد. این هتل دارای اتاق های متنوعی از قبیل اتاق دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به جزیره و... برای سفر ماه عسل زوج ها است که تمامی اتاق ها از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. امکانات این هتل برای زوج ها شامل: استخر، ماساژ، سونا، وسایل بدن سازی، فضای سبز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، مرکز خرید، آتلیه، رستوران، کافی شاپ، فکس، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات برای معلولان، خدمات باربری و... است.

هتل 5 ستاره داریوش

از دیگر انتخاب های عالی برای گذراندن ماه عسل در کیش، اقامت در هتل داریوش است. این هتل یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش محسوب می گردد که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به معماری منحصربه فردش اشاره نمود. شما می توانید به همراه همسر خود اقامت خیلی خوشی را در این هتل تجربه کنید، زیرا این هتل به مراکز خریدی مانند بازار مریم، مجموعه های آبی مانند کیبل اسکی، اسکله تفریحی و کشتی یونانی دسترسی آسانی دارد و همه این موارد به همراه داشتن دریاچه اختصاصی باعث شده است که برای تفریحات خارج از هتل هم انتخاب های بسیاری داشته باشید. امکاناتی که با رزرو هتل داریوش کیش می توان از آن ها استفاده کرد عبارت اند از: استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، آتلیه، رستوران، کافی شاپ، فکس، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودک، پارکینگ، اتاق سیگار، فضای سبز، خدمات برای معلولین و... .

هتل ویدا

هتل ویدا کیش از دیگر گزینه هایی است که می تواند شرایط بسیار خوبی را برای ماه عسل و تجربه لحظاتی کاملا رمانتیک فراهم کند. این هتل اتاق کاملا لوکس و مجهز است و تا جاهای تماشای کیش فاصله کمی دارد. علاوه بر امکانات عالی، این هتل که شامل: استخر، ماساژ، سونا، جکوزی، زمین ورزشی، وسایل بدن سازی، فضای سبز، سالن بیلیارد، آتلیه، رستوران، کافی شاپ، فکس، صندوق امانات، خدمات نکهداری از کودک، پارکینگ، اتاق سیگار و... است، دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و فاصله کوتاهی تا محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی و مراکز خرید دارد.

جاذبه های گرشگری کیش برای ماه عسل

جزیره کیش دارای سواحلی طولانی است که فرصت استفاده از تفریحات آبی را برای تمامی افراد ایجاد نموده است. جت اسکی و تفریحاتی مانند غواصی کردن، قایق سواری و موج سواری از جمله تفریحات آبی است که می تواند خاطرات خوشی را در ماه عسلتان ایجاد کند و در این سواحل می توان ساعت ها به همراه همسر خود از این تفریحات دریایی استفاده کرد. علاوه بر تفریحات آبی کیش که بسیار زیاد و تنوع است، در این جزیره رویایی می توان از جاذبه هایی مانند باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز، گذر هنرمندان، پارک دلفین، لاک پشت های دریایی، آکواریوم، شهر باستانی و سنتی حریره و بعلاوه سافاری کیش تماشا کرد. مطمئنا زوج های جوانی هستند که از این مکان ها بازدید می نمایند و جزیره کیش را پاتوق دائمی خود قرار می دهند و هر ساله به آن سفر می نمایند. بعلاوه در کیش فرصت خرید برای مسافران وجود دارد و می توان از مراکز خرید و بازارهایی مانند پردیس، مرکز تجاری کیش، مرجان، زیتون، مریم، مروارید، صفین، ونوس و بازار پارس خلیج و صدها گزینه دیگر بازدید کرد و هرآنچه که نیاز دارید را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

در خاتمه یادتان نرود که در طول سفر رمانتیک خود به جزیره کیش هرگز دوربین خود را از قلم نیاندازید، چراکه حتما عکس های سلفی بسیار زیبایی شکار لنز دوربین شما خواهد شد و این عکس ها به یادگار از سفر ماه عسل شیرین تان برای همواره خواهند ماند. اگر می خواهید برای ماه عسل تان به جزیره کیش بلیط هواپیما ارزانتری تهیه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به سایت سفرمارکت بزنید.

منبع: کجارو

به "جزیره کیش مقصدی رویایی برای سفر ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کیش مقصدی رویایی برای سفر ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید