شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه

به گزارش وبلاگ نفس، آشنایی با شهر چشمه در ترکیه | Çeşme City in Turkey

ترکیه جز کشورهایی است که برای تمامی سلیقه ها و سنین های مختلف می تواند گزینه خوبی برای سفر به شمار بیاید. این کشور جذاب سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید و با توجه به امکانات و شرایط مناسبی که برای آن ها فراهم می آورد همیشه از جذابیت بالایی در بین مسافران برخوردار است. اما اغلب مسافران این کشور را با استانبول و آنتالیا آن می شناسند غافل از آن که در این کشور شهرهای دیگری هم وجود دارد که می تواند مقصد مناسبی برای سفر به شمار بیاید. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره شهر چشمه در ترکیه که یکی از جذاب ترین مناطق دیدنی و جالب کشور ترکیه به شمار می رود صحبت کنیم. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا با شهر چشمه در ترکیه بیشتر آشنا شوید شاید مقصد بعدی شما در ترکیه همین شهر چشمه باشد.

شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه

همانطور که در بالا هم اشاره نمودیم، اغلب کسانی که به ترکیه سفر می نمایند این کشور را با استانبول و آنتالیا آن می شناسند، اما غافل از این که این کشور شهرهای جذاب و دیدنی بسیار دیگری هم دارد که می توانید با سفر به سمت آن های از ترکیه را جور دیگر ببینید.

شهر چشمه در ترکیه یکی از شهرهای کمتر شناخته شده ای است که در 93 کیلومتری ازمیر قرار گرفته است. این شهر در واقع یکی از شهرهای توریستی ترکیه به شمار می رود و به دلیل سواحل شنی، آفتاب گرم و آب های شفابخشی که دارد بسیار در بین مسافران معروف شده است.

در حقیقت اگر بخواهیم کمی دقیق به این چشمه در ترکیه توجه کنیم متوجه می شویم که نام آن نشان دهنده آن چیزی است که شما در آن مشاهده خواهید کرد، شهری برای تفریح و سرگرمی که بهترین زمان سفر به آن فصل تابستان استو.

جالب است بدانید که دریانوردان و کشتی رانان چشمه را بندر کوچکی در ترکیه می نامند.

بناهای تاریخی چشمه

شهر چشمه در ترکیه همانطور که در گفتیم در 93 کیلومتری ازمیر و همچنین 180 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار گرفته است و در کنار این شهر دریایی به نام اژه واقع است که گردشگران معمولان برای لذت از تفریح های آبی تابستانی این شهر را برای سفر خود انتخاب می نمایند. در کنار تمام جاذبه های تفریحی که در این شهر وجود دارد اما بناهای تاریخی بسیار جذابی هم در این شهر ترکیه ای وجود دارد که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها بازدید کنید.

شهری باستان به نام ION که در 15 کیلومتری شمال شهر چشمه واقع شده است یکی از آن مواردی تاریخی است که می توانید از آن دیدن کنید.

دیگر شهر تاریخی که در شرق شهر چشمه در ترکیه واقع شده است Erythral نام دارد که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد مسیح باز می گردد. شهر کهن Erythral در یکی از روستاهای چشمه در کشور ترکیه به نام ایلدیری کشف شده بود؛ از منابع تاریخی باستانی شهر می توان به قلعه چشمه که از زمان عثمانی به جا مانده است، چشمه های فراوان، کاروان سراها و معماری های شهری باستانی اشاره نمود. این شهر در کشور ترکیه بهترین گزینه برای تفریح و سرگرمی محسوب می گردد.

اگر بخواهیم بیشتر درباره آثار تاریخی شهر چشمه در ترکیه بگوییم، می توان به مجسمه های کوچکی که در یکی از تپه های وسط شهر در حفاری های اکروپل پیدا شده اند نیز اشاره نمود. این مجسمه ها زمانی به عبادتگاه Athena pallas نیز شهرت داشته اند. یکی از مهم ترین آثار به دست آمده از این حفاری ها، در موزه باستان شناسی ازمیر نگهداری می گردد و مربوط به مجسمه زنی است که متعلق به دوره Arkaik می باشد. در سال های اخیر این شهر در کشور ترکیه برای تفریح و سرگرمی گزینه ای بسیار جذاب محسوب می گردد.

تفریح و سرگرمی در شهر چشمه ترکیه

بهترین زمان سفر به سمت شهر چشمه در ترکیه فصل تابستان است. پس بهترین که در ماه جولای اقدام به خرید بلیط هواپیما خود بنمایید.

سالانه در این ماه (جولای) جشنواره موسیقی بین المللی در چشمه برگزار می گردد که از پرطرفدارترین جشنواره ها میان مردم به شمار می رود. یکی دیگر از مزایای سفر به شهر چشمه در ماه جولای این است که اغلب بازیگران و خوانندگان معروف ترکیه ای به سمت چشمه در ترکیه می آیند و شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید هم به تفریح و سرگرم شدن در چشمه ها مشغول شوید و هم بازیگران مشهور ترکیه ای را مشاهده کنید.منبع: الی گشت

به "شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر چشمه، مقصدی فوق العاده برای تفریح و سرگرمی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید