نجلا چطور تمام می گردد؟

به گزارش وبلاگ نفس، سریال نجلا که پخش آن در نوروز شروع شد و در ایام رمضان ادامه پیدا کرد، همچنان در حال ساخت است؛ با این همه تهیه کننده از سرانجام ساخت این مجموعه تلویزیونی در نهم اردیبهشت ماه خبر داده است.

نجلا چطور تمام می گردد؟

سعید سعدی در گفت و گویی با ایسنا، درباره نحوه سرانجام بندی سریال نجلا تاکید نمود: در پی سرهم بندی کردن نیستیم و سعی می کنیم مخاطب را راضی نگه داریم.

او در پاسخ به اینکه آیا پخش نجلا با حذفیاتی از سوی تلویزیون روبه رو شد؟ اظهار کرد: با توجه به چارچوب فراوریات سیما، طبق ضوابط نجلا را ساختیم و به همین علت مسئله ای در پخش نداشتیم و همه بخش ها به پخش رسید اما خود ما برای تند کردن ریتم کار تغییراتی داشتیم تا به آنچه که مطلوب تر است برسیم. در واقع در تدوین در پی این بودیم که ریتم کار را تندتر و قابل قبول تر اجرا کنیم و به اصلاح آب نبندیم.

سعدی در ادامه سرانجام پخش سریال را همزمان با عید فطر مطرح کرد و گفت: نجلا در 35 تا 36 قسمت به سرانجام خواهد رسید.

این تهیه کننده در ادامه درباره واکنش ها به تغییر بازیگر نجلا نیز اظهار کرد: در هر صورت چون سارا رسول زاده سر کار آقای ایرج راد بودند، نتوانستند با ما همکاری داشته باشند و علت دیگری جز این نبود و خانم دهقانی توانستند به لطف خدا از پس نقش بربیایند و لطمه آنچنانی به کار نخورد. در ارتباط با گریم بازیگر نیز به هر حال معذوریت هایی در کار بود و باید لحاظ می کردیم و در چارچوب ضوابط سیما عمل می کردیم.

سعدی در سرانجام از دشواری های ساخت این مجموعه در دوران کرونا نیز گفت و شرح داد: نجلا سریال پُر پروداکشنی بود و در هفت الی هشت شهرستان کار را پیش بردیم. به علت اینکه بتوانیم تصویر را با واقعیت منطبق کنیم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلی، اروندکنار، کرج و تهران فراوری کردیم و این مساله بر سختی های کار می اضافه نمود.

وی در سرانجام با بیان اینکه ساخت نجلا حدود 10 ماه به طول انجامید، گفت: در دوران کرونا هم سختی هایی وجود داشت اما توقفی در کارمان نداشتیم و با رعایت پروتکل ها به مسئله ای برنخوردیم؛ البته بعضی بازیگران و عوامل به کرونا مبتلا شدند ولی به واسطه کرونا توقفی در ساخت نداشتیم.

سریال نجلا 2 هر شب ساعت 20 از شبکه سه پخش می گردد و تکرار آن ساعت های 10 و 15:30 روز بعد خواهد بود.

منبع: فرارو

به "نجلا چطور تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجلا چطور تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید