سریال و پخش خانگی

اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید؟

در اینجا لیلی دوون (Lilly Devon)، توسعه دهنده و مشاور مستقل صنعت بازی که روی بازی های Transformers Universe ،The Outsider ،Heavenly Sword و غیره کار نموده است، شرح می دهد که اینساید چگونه با شما مانند یک مهمان ناخواسته رفتار می نماید.

30 بهمن 1402

فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است

فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در گیشه داشته و در اولین آخر هفته اکران خود 23.5 میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است. این دنباله ترسناک بعلاوه با استقبال خوبی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شده که با این وجود، می توان از آن به عنوان یک احیای فوق...

5 اردیبهشت 1402

کارنامه هنری هوتن صبور، از شب بیرون تا دیدار خصوصی

هوتن صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که اهل صداپیشگی است، آثار متعددی دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

29 مهر 1401

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی 6 ساله بود که در سریال مسافر پردردسر و سپس در سریال امین و مینا نقش آفرینی کرد. مدتی به عنوان مدل در بیلبورد های تبلیغاتی حضور یافت. دوره های بازیگری را در موسسه بازیگری پدرش گذراند. سال 1395 در فیلم سینمایی شعله ور ساخته حمید نعمت الله مقابل...

16 مهر 1401

سرمایه گذاری رکوردشکن وال استریت در جشنواره کن

سرمایه های بخش خصوصی با این توجیه که پول در فراوری فیلم و سریال هایی نهفته که باید تامین کننده احتیاج سرویس های تماشای آنلاین باشند، به بخش فراوری این محتوا سرازیر شده است.

31 تیر 1401

درگذشت شهلا ناظریان، صدای ماندگار دوبله ایران

شهلا ناظریان صداهای ماندگار دوبله ایران و همسر مرحوم حسین عرفانی (دیگر دوبلور فقید ایرانی) شامگاه یکشنبه (چهارم اردیبهشت ماه) براثر سکته قلبی درگذشت.

30 تیر 1401

نسخه PS4 و PS5 هورایزن فوربیدن وست چقدر با هم فرق دارند؟

ما نخستین بار طی رویداد معرفی بازی هایی که در زمان عرضه پلی استیشن 5 روانه بازار می شدند، با بازی هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) آشنا شدیم. از همان موقع فهمیدیم این بازی از جزئیات و گرافیک شگفت انگیزی برخوردار است که در نسل هشتم نمونه آن را ندیده ایم....

29 خرداد 1401

نجلا چطور تمام می گردد؟

سریال نجلا که پخش آن در نوروز شروع شد و در ایام رمضان ادامه پیدا کرد، همچنان در حال ساخت است؛ با این همه تهیه کننده از سرانجام ساخت این مجموعه تلویزیونی در نهم اردیبهشت ماه خبر داده است.

27 خرداد 1401

شنیدن قصه فراوری تیتراژ برنامه کودک تلویزیون در دهه 60

تهران (پانا) - شبکه رادیویی صبا در تازه ترین قسمت از برنامه رادیویی پیش پرده به نحوه فراوری و انتشار تیتراژ موسیقایی برنامه کودک و نوجوان تلویزیون در دهه 60 می پردازد.

17 اردیبهشت 1401

از شرک تا بچه رییس؛ 7 انیمیشن دنباله دار دریم ورکس که باید ببینید

دریم ورکس از پیروزیت فیلم های انیمیشنی خود سود زیادی به دست آورده است. بسیاری از بزرگ ترین آثار پیروز آن ها، دنباله ها و اسپین آف هایی دارند که تبدیل به فرنچایزهایی زیبا شده اند. چه شرک باشد چه ماداگاسکار، دریم ورکس لیست بزرگی از فیلم ها و شخصیت هایی دارد...

12 دی 1400

دعوت رویداد پیوند از فناوران حوزه فرهنگی برای ارائه نوآورانه محصولات

دبیر رویداد پیوند گفت: ماه آینده چهارمین رویداد طرح پیوند با موضوع بازی های کامپیوتری و موبایلی برگزار خواهد شد.

11 آبان 1400

گریم متفاوت مهران مدیری در سریال خاتون

مهران مدیری در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان نقش شخصیت جهانگیر روزبه را بازی می کند.

8 مرداد 1400

نماد شیطان پرستی و علائم مربوط به آن

نماد شیطان پرستی چیست؟ علائم مختلفی که شاخه های متعدد این اعتقاد از آن به عنوان نشانه استفاده می نمایند کدام ها هستند؟ در مطلب پیش رو به این موضوع خواهیم پرداخت.

25 اسفند 1399

بوم و بانو جایش را به فصل سوم سریال از سرنوشت می دهد

با خاتمه یافتن سریال بوم و بانو تا خاتمه هفته جاری، فصل سوم سریال از سرنوشت در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار خواهد گرفت.

3 آذر 1399

بازی مستقل Stray برای پلی استیشن 5 رونمایی شد

بازی های مستقل و هنری در مراسم معرفی بازی های پلی استیشن 5 کم نبودند، ولی بدون شک می توان لقب جذاب ترین آن ها را به بازی Stray داد. در این بازی که دنیای سایبرپانک بسیار زیبایی را مقابل بازی کننده ها قرار می دهد، شخصیت اصلی یک گربه است.

28 مرداد 1399

بی حاشیه ترین بازیگر سینما چه کسی است؟

پارسا پیروزفر را به عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیگران ایرانی می شناسند و شاید از نقطه های جذاب این بازیگر همین باشد. بازیگری که برخلاف بسیاری از بازیگران خوب می داند نباید در خصوص هر موضوعی اظهارنظر کند.

9 مرداد 1399

سریال دیگری از سعید آقاخانی روی آنتن سیما

مجموعه تلویزیونی شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی در جدول پخش آی فیلم فارسی قرار می گیرد.

15 خرداد 1399

محمدرضا عیوضی: گفتند پول بده تا صدایت از تلویزیون پخش شود!

وب سایت خبرآنلاین: محمدرضا عیوضی، خواننده باسابقه با اشاره به آن چه در زمینه ترانه در موسیقی پاپ می گذرد، می گوید، عواملی در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی و مرکز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما حضور دارند که عملکردشان، خراب کردن فرهنگ جامعه است.

23 بهمن 1398

آخرین داستان ایرانی به اسکار 2020 رسید، یک انیمیشن جهانی

انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر به نمایندگی از سینمای ایران در فهرست 32 اثر رقابت کننده در شاخه بهترین انیمیشن آکادمی اسکار قرار گرفت.

21 بهمن 1398

نقشه سه بعدی از ماه

سازمان هوانوردی آمریکا نقشه های باور نکردنی سه بعدی از ماه ساخته که منظره این قمر را به خوبی نشان می دهد.

23 آبان 1398
تعداد: (30)