فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است

به گزارش وبلاگ نفس، فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در گیشه داشته و در اولین آخر هفته اکران خود 23.5 میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است. این دنباله ترسناک بعلاوه با استقبال خوبی از سوی هواداران و منتقدان روبرو شده که با این وجود، می توان از آن به عنوان یک احیای فوق العاده برای فرنچایز یاد کرد.

فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است

به گزارش ویجیاتو، همین اندازه فروش کافی بود تا Evil Dead Rise بتواند در جایگاه دوم باکس آفیس داخلی این آخر هفته قرار بگیرد. در واقع فروش داخلی این فیلم ترسناک فقط از انیمیشن سینمایی سوپر ماریو (The Super Mario Bros.) کمتر بوده است. با این حال توانست از عناوین مهمی دیگری مانند The Covenant از گای ریچی با بازی جیک جیلنهال، Beau is Afraid با بازی واکین فینیکس و Chevalier پیشی بگیرد.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش ترین فیلم های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند با پرفروش ترین فیلم های ترسناک تاریخ آشنا شوید

اندازه فروش فیلم مطمئنا برای برادران وارنر بسیار خشنود کننده است، اما نکته مهم دیگر اینکه فروش Evil Dead Rise بعلاوه از بودجه آن که 19 میلیون دلار بوده نیز فراتر رفته است.

Evil Dead Rise پنجمین فیلم از مجموعه Evil Dead محسوب می گردد که فیلم اصلی آن در سال 1981 با بازی بروس کمپبل و کارگردانی سم ریمی اکران شد. این فیلم داستان زن جوانی به نام بث (با بازی لیلی سالیوان) را دنبال می نماید که در آپارتمانش در لس آنجلس به ملاقات خواهر بزرگترش، الی (با بازی آلیسا سادرلند) می رود. الی سه بچه را به تنهایی در آپارتمانی تنگ و تاریک در لس آنجلس بزرگ می نماید. ملاقات مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی با نام Necronomicon همراه شده که باعث پیدایش شیاطین می گردد.

منبع: فرارو

به "فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ترسناک Evil Dead Rise آغاز قدرتمندی در باکس آفیس داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید