رجحان ایران مقابل عربستان در ملاقات حیثیتی

به گزارش وبلاگ نفس، ملاقات تیم های ملی بسکتبال ایران و عربستان از پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا امروز شنبه به میزبانی قطر برگزار گردید که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه 71 بر 64 حریف خود را با شکست روبرو کردند.

رجحان ایران مقابل عربستان در ملاقات حیثیتی

با کسب این رجحان ملی پوشان کشورمان صدرنشینی خود در گروه E را تثبیت کردند.

ملی پوشان ایران آغاز خوبی در این ملاقات داشتند و توانستند از حریف خود پیش بیفتند و دو کوارتر اول را با فاصله قابل قبولی به سرانجام برسانند اما در کوارتر سوم کم دقتی در به ثمر رساندن توپ ها این فرصت را به حریف داد تا فاصله را به نزدیکترین حالت ممکن برساند. ملی پوشان کشورمان که نمایش خوبی در کوارتر سوم نداشتند 49 بر 48 از حریف پیش افتادند.

در کوارتر چهارم ملی پوشان ایران در همان ابتدا با یک پرتاب سه امتیازی فاصله را با حریف بیشتر کردند و با تمرکز بیشتری کار را دنبال کردند و شش امتیاز از حریف پیش افتادند اما عربستانی ها که دست بردار نبودند بازهم فاصله را کمتر کردند و با دو پرتاب سه امتیازی کار را به تساوی در عدد 54 رساندند.

شاگردان شاهین طبع در ادامه تمرکز بیشتری روی پرتاب های خود به سمت سبد حریف داشتند و با زیاد کردن فاصله خود در دقایق سرانجامی در نهایت توانستند عربستان را 71 بر 64 شکست دادند.

ملاقات برابر عربستان نخستین ملاقات تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا بود. شاگردان مهران شاهین طبع دومین ملاقات خود در این پنجره را دوشنبه برابر سوریه برگزار می نمایند.

شاگردان مهران شاهین طبع دو ملاقات خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا را اسفندماه سال گذشته در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار کردند که طی آن با نتیجه 94 بر 48 برابر سوریه به رجحان دست یافتند و ملاقات با قطر را با رجحان 95 بر 52 خود تمام کردند.

منبع: فرارو

به "رجحان ایران مقابل عربستان در ملاقات حیثیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان ایران مقابل عربستان در ملاقات حیثیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید