به مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری نروید

به گزارش وبلاگ نفس، خبرگزاری خبرنگاران- خانواده آزاده نامداری با انتشار مطلبی از مردم درخواست نموده اند که به منظور جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، در مراسم تشییع پیکر این مجری سابق تلویزیون حضور پیدا نکنند.

به مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری نروید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نفس، در بیانیه خانواده آزاده نامداری درباره مراسم تشییع و ترحیم این مجری سابق تلویزیون، آمده است:

ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب، بانویی شایسته، همسری وفادار و مادری مهربان آزاده نامداری که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه اش کوشید، نشسته ایم.

برخود فرض می دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیغام و دل نوشته های اخلاق مدارانه، تسلی بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر نموده را دارند تقاضا کنیم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.

در این بیانیه اعلام شده است که مراسم بزرگداشت آزاده نامداری روز دوشنبه (9 فروردین ماه) از ساعت 20 به صورت آنلاین پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "به مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید