بواتنگ: ترک بایرن در برنامه ام نیست

به گزارش وبلاگ نفس، مدافع آلمانی بایرن برخلاف خواسته باشگاه دوست دارد در این تیم بماند و فصل آینده نیز با پیراهن باواریایی ها به میدان برود.

بواتنگ: ترک بایرن در برنامه ام نیست

بواتنگ: ترک بایرن در برنامه ام نیست

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ با وجود آنکه چند روز پیش اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن رسماً اظهار داشت که به بواتنگ پیشنهاد شده که در فصل تابستان می تواند باشگاه را ترک کند، می گوید قصد فرار ندارد بلکه می خواهد در بایرن بماند و برای حفظ جایگاهش در آلیانز آرنا مبارزه کند.

بواتنگ از سال 2011 که منچسترسیتی را ترک کرد و به آلمان آمد تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند، تاکنون تقریباً همواره یکی از مهره های ثابت ترکیب بایرن بوده است اما بواتنگ 30ساله در یکی دو فصل اخیر تا حدودی با افت روبرو شده و در این تیم دیگر محبوبیت سابق را ندارد. در فصلی که گذشت نیکو کواچ، سرمربی بایرن معمولاً متس هوملس و نیکلاس سوله را به میدان می فرستاد و برای پست دفاع وسط آنها را به بواتنگ ترجیح می داد.

ولی بواتنگ با همه این اوصاف می گوید قصد گوش دادن به توصیه اولی هوینس و ترک باشگاهش را ندارد: من از اینجا فرار نخواهم کرد. اوضاع می تواند به سرعت عوض گردد. بله من می توانم تصور کنم که فصل آینده در بایرن مونیخ هستم و برای این تیم بازی می کنم.

وی اضافه کرد: در ماه آگوست سال گذشته پاری سن ژرمن خواستار جذب من بود ولی دو باشگاه پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ بر سر عدد و رقم انتقال من به نتیجه نرسیدند و من در بایرن ماندگار شدم. وقتی یک بازیکن پیشنهاد مناسبی دارد و به او گفته می گردد که کار تمام شده ولی یکدفعه می گویند نه، به توافق نرسیدیم، این برای من ناراحت کننده بود.

منبع: ایران ورزشی

به "بواتنگ: ترک بایرن در برنامه ام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بواتنگ: ترک بایرن در برنامه ام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید