داستان پس دادن دوچرخه صفرزاده چگونه تمام شد؟

به گزارش وبلاگ نفس، سرمربی پیشین تیم ملی دوچرخه سواری فرایند پس دادن دوچرخه مربوط به رکابزن المپیکی کشورمان را تشریح کرد.

داستان پس دادن دوچرخه صفرزاده چگونه تمام شد؟

محمود پراش، سرمربی تیم دوچرخه سواری ایران که در المپیک 2020 توکیو هم حضور داشت، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نفس، درباره پس دادن دوچرخه ای که در اختیار سعید صفرزاده نهاده شده بود، گفت؟ این دوچرخه قبل از بازی های المپیک با درخواست من و احتیاجی که نسبت به آن وجود داشت، خریداری شد و جزو اموال فدراسیون بود. در دوره های قبلی المپیک در 2012 لندن و 2016 ریو، دوچرخه ها به وسیله اسپانسر تهیه شد و پس از بازی های هم در اختیار رکابزن اعزامی به اسم هدیه نهاده شد، اما برای این دوره مصوبه ای در این خصوص وجود نداشت. در واقع هیچ سندی نبود که نشان بدهد این دوچرخه به اسم هدیه به صفرزاده داده شده است.

وی ادامه داد: دوچرخه در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت و قطعاً در رویدادهای بعدی در اختیار رکابزنان اعزامی به تورنمنت های مختلف قرار می گیرد.

پراش اسم کرد: همان زمانی که صفرزاده به اسم رکابزن اعزامی به المپیک انتخاب شد، بعضی مقابل ما ایستادند تا از انتخاب خود برگردیم، ولی من و هاشم کندی مقابل هجمه ها ایستادیم تا صفرزاده به حقش برسد. کسانی که امروز برای او دلسوزی می نمایند، آن موقع کجا بودند که حالا دایه مهربان تر از مادر شده اند؟

وی در خاتمه گفت: امیدوارم در فاصله یک سال تا بازی های آسیایی، بودجه مناسبی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا دوچرخه های مورد احتیاج از حالا و نه از یک ماه مانده تا المپیک، خریداری گردد و نتایج خوبی هم رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داستان پس دادن دوچرخه صفرزاده چگونه تمام شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان پس دادن دوچرخه صفرزاده چگونه تمام شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید