سونی از سال 2025 بازی جدیدی برای پلی استیشن 4 ارائه نخواهد داد

به گزارش وبلاگ نفس، نسل فعلی کنسول سونی PS5 در اواخر سال 2020 عرضه شد و از آن موقع تا به امروز مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از آنجایی که سهام PS5 از زمان عرضه محدود شده است، سونی در حال کار بر روی بهبود سهام در سراسر دنیا است.

سونی از سال 2025 بازی جدیدی برای پلی استیشن 4 ارائه نخواهد داد

به گزارش وبلاگ نفس، این شرکت حتی پس از عرضه کنسول نو هم همچنان از آخرین نسل PS4 با بازی ها و به روزرسانی های نو پشتیبانی می نماید. سونی حداقل تا چند سال آینده به پشتیبانی از آخرین نسل کنسول خود ادامه می دهد و به احتمال زیاد میخواهد تا پیش از خاتمه پشتیبانی از PS4، کاربران فعلی و نو پلی استیشن را در سال های آینده روی PS5 نصب کند.

سونی در ارائه اخیر خود، عملکرد PS5 را با کنسول های قبلی خود مقایسه کرد و بعضی از برنامه های آینده را توضیح داد. این شرکت میخواهد از سال 2025 دیگر بازی برای PS4 ارائه نکند و فقط بر روی PS5، PC و موبایل متمرکز گردد. بعلاوه انتظار دارد که شکاف بین فروش PS4 و PS5 را در امسال کاهش دهد و فروش PS5 از PS4 در سال آینده پیشی بگیرد. این شرکت در حال کار بر روی منابع تامین کننده متعدد برای فعالیت بیشتر در شرایط ناپایدار بازار و مذاکرات لجستیکی برای حفظ جهت های تحویل بهینه PS5 است.

سونی بعلاوه میخواهد در آینده بازی های زنده بیشتری را راه اندازی کند. علاوه بر این سرمایه گذاری روی IP های نو را تا سال 2025 افزایش خواهد داد. در کمال تعجب این شرکت در ارائه خود هیچ نامی از PS5 Pro نبرد. گزارش ها حاکی از آن است که سونی و AMD کار بر روی نسخه نوی از PS5 را شروع نموده اند که ممکن است تا سال 2024 عرضه گردد. این شرکت می تواند در حین توسعه PS5 Pro در پی روش های فراوری کارآمدتر برای کاهش تأثیر کمبود تراشه و مسائل زنجیره تامین باشد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "سونی از سال 2025 بازی جدیدی برای پلی استیشن 4 ارائه نخواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از سال 2025 بازی جدیدی برای پلی استیشن 4 ارائه نخواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید