شاهرودی: برخی گزینه های تیم امید بازارگرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند

به گزارش وبلاگ نفس، من که یک سال دیگر قرارداد دارم. اصلا شاید یک فردی بیاید و بگوید کادر خودم را می خواهم و تمام این ها مسائلی است که باید به آنها توجه گردد.

شاهرودی: برخی گزینه های تیم امید بازارگرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند

من دوست دارم استیلی سرمربی گردد

رضا شاهرودی در خصوص آخرین شرایط سرمربیگری تیم امید گفت:چند گزینه مطرح شدند، که انگار آنها قبول نکرده اند. برخی هم بازار گرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند. من خودم دوست دارم آقای استیلی مربی گردد. چون به تیم اشراف دارد. البته که این نظر من است و نمی دانم آقای تاج چه نظری در این رابطه دارند ولی آقای استیلی میان گزینه ها هستند.

کمتر از یک هفته به آغاز اردوی تیم امید مانده و اگر تا آن موقع سرمربی انتخاب نگردد شاهروی و بختیاری زاده تمرینات را در دست خواهند گرفت.شاهرودی در این باره می گوید: امیدوارم تا آن موقع مربی انتخاب گردد. به هر حال هر مربی ای دیدگاهی دارد و امیدوارم تا آن موقع انتخاب گردد و بتوانیم با همدیگر تمرین کنیم و هماهنگ شویم. من که یک سال دیگر قرارداد دارم. اصلا شاید یک فردی بیاید و بگوید کادر خودم را می خواهم و تمام این ها مسائلی است که باید به آنها توجه گردد.

شاهرودی می گوید انتخاب نشدن سرمربی فقط بخشی از مسائل تیم امید است: جدا از انتخاب مربی که هنوز تعیین نشده، ما با دریافت بازیکنان هم از باشگاه ها مشکل داریم. بعد هم انتظار دارند، تیم به المپیک برود. کسی که کار فنی بداند، می داند چقدر کار سخت است.

3

منبع: ایران ورزشی

به "شاهرودی: برخی گزینه های تیم امید بازارگرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: برخی گزینه های تیم امید بازارگرمی کردند و به تیم های دیگر رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید