واتفورد 4 ، منچستریونایتد 1؛ کابوس برای شیاطین ادامه دارد

به گزارش وبلاگ نفس، خبرگزاری خبرنگاران- واتفورد با این برد نه چندان غافلگیر کننده، به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

واتفورد 4 ، منچستریونایتد 1؛ کابوس برای شیاطین ادامه دارد

به گزارش وبلاگ نفس، دوران سیاه اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد، با شکست دیگری ادامه یافت. در روزی که هیچ چیز مطابق میل منچستریونایتد پیش نرود، یک عملکرد افتضاح دیگر، آبروریزی بزرگی را رقم زد. واتفورد با خط حمله سریع و فرصت طلب خود، منچستریونایتد را به شدت تنبیه کرد و به برد شیرینی دست یافت. شاید تنها نکته مثبت این بازی در تیم مهمان، عملکرد درخشان دونی فن ده بیک پس از ورود به زمین در بین دو نیمه باشد؛ جایی که او ثابت کرد در این مدت لیاقت فرصت بیشتری را داشت.

واتفورد کار را طوفانی شروع کرد و در همان لحظات ابتدایی بازی به یک ضربه پنالتی دست یافت. خطای اسکات مک تومینای روی جاشوا کینگ باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اسماعیل سار پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد؛ با این حال داوید دخیا ضربه او را مهار کرد اما در برگشت کیکو دروازه یونایتد را باز کرد.

در بازبینی صحنه تعیین شد که بازیکنان دو تیم پیش از نواخته شدن ضربه اسماعیل سار وارد محوطه جریمه شده اند و به همین دلیل جاناتان ماس تصمیم گرفت پنالتی تکرار گردد. با این حال داوید دخیا این ضربه را هم مهار کرد تا بازی بدون گل دنبال گردد. در دقیقه 28 حملات تیم میزبان بالاخره نتیجه داد و واتفورد توانست گل فزونی را به ثمر برساند. پاس کات بک امانوئل دنیس با ضربه تمام کننده جاشوا کینگ همراه شد تا بالاخره دروازه داوید دخیا باز گردد و واتفورد با یک گل پیش بیفتد.

در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد، باز هم این واتفورد بود که توانست به گل دست پیدا کند. این بار اسماعیل سار روی پاس کیکو دروازه منچستریونایتد را باز کرد تا علاوه بر به ثمر رساندن گل دوم تیمش، پنالتی از دست داده در اوایل بازی را هم جبران نموده باشد. در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم منچستر یونایتد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. دونی فن دبیک که از شروع نیمه دوم بازی آمده بود روی پاس کریستیانو رونالدو و با ضربه سر دروازه خالی واتفورد را باز کرد تا نتیجه 2-1 گردد.

چند دقیقه بعد جاشوا کینگ می توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن در مصافی تک به تک با واکنش داوید دخیا به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 57 کریستیانو رونالدو با دروازه واتفورد تک به تک شد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب بن فاستر به کرنر فرستاده شد تا فوق ستاره پرتغالی یک فرصت عالی گلزنی را از دست داده باشد.

در حالی که بازی به لحظات انتهای خود نزدیک می شد واتفورد تیر خلاص را به منچستر یونایتد زد. ژائو پدرو از یک زاویه بسته دروازه داوید دخیا را بازکرد تا نتیجه 3-1 گردد. اما این هم انتها کار نبود و واتفورد در دقیقه انتهای بازی به وسیله امانوئل دنیس گل چهارم را هم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 4-1 تمام گردد و اوله گنار سولسشر در آستانه اخراج از یونایتد قرار بگیرد.

شرایط در ماه های ابتدایی حضور کریستیانو رونالدو در لباس منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفته و این تیم تقریبا هیچ امیدی به فتح جام در فصل جاری ندارد. اما احتمالا مقصر شماره یک در این میان اوله گونار سولسشر خواهد بود. این سرمربی نروژی سه سال بعد از انتخاب به عنوان سرمربی یونایتد هنوز حتی پیروز به فتح یک جام نیز نشده و بعید است دیگر شاهد حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.

کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه به شدت عصبی بوده و بارها نشان داد اصلا از فرایند بازی تیمش راضی نیست. البته مشکل اصلی اینجاست که در حال حضر گزینه قابل ذکری در بازار برای جانشینی سولسشر وجود ندارد و شاید امشب کریستیانو رونالدو خودش شخصا برای راضی کردن زین الدین زیدان برای حضور در اولدترافورد اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واتفورد 4 ، منچستریونایتد 1؛ کابوس برای شیاطین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتفورد 4 ، منچستریونایتد 1؛ کابوس برای شیاطین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید