مدافع لیگ رجحان: هفته بعد شاید استقلالی شوم، منتظرم باشگاه تکلیفم را روشن کند

به گزارش وبلاگ نفس، مدافع تراکتور در مورد بازگشتش به استقلال در نیم فصل توضیحاتی ارائه کرد.

مدافع لیگ رجحان: هفته بعد شاید استقلالی شوم، منتظرم باشگاه تکلیفم را روشن کند

به گزارش وبلاگ نفس سید محمد حسینی در مورد رجحان دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال با توجه به اینکه وی در ابتدای فصل از جمع آبی پوشان به تبریز آمد، گفت: صد در صد برد شیرینی بود. پیروزی مقابل تیم های تهرانی استقلال و پرسپولیس دو چندان است و من هم از صمیم قلب خیلی مسرور هستم که برد فوق العاده ای کسب کردیم . این برد را به طرفداران دوست داشتنی تراکتور تقدیم می کنیم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی درمورد اینکه به جز یک بازی هر زمان در ترکیب تراکتور بوده تیمش پیروز به کلین شیت شده است، پاسخ داد: این موضوع فقط به من اختصاص ندارد و کلین شیت کردن به کل تیم بازمی گردد اما جای شکرش باقی است همواره رد پایی از من در کلین شیت های تراکتور دیده می گردد.

مدافع تراکتور درخصوص شایعات مطرح شده نسبت به جدایی اش در نیم فصل، شرح داد: بعضی صحبت ها شده اما باید دید خدا چه می خواهد!

حسینی درمورد اینکه آیا در بازی جام حذفی مقابل استقلال عضوی از تراکتور خواهد بود، مطرح نمود: هیچ چیز تعیین نیست اما من فعلا بازیکن تراکتور هستم.

وی درباره اینکه اگر بخواهد صادقانه بگوید ممکن است به استقلال بازگردد، گفت: اگر صادقانه بگویم همه جوره از حضور در تراکتور راضی هستم . شرایط خیلی خوب است و طرفداران دوست داشتنی و عوامل باشگاه، محبت زیادی به من دارند. صحبت هایی شده و من هم منتظرم ببینم استقلال و تراکتور می خواهند چه کار نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مدافع لیگ رجحان: هفته بعد شاید استقلالی شوم، منتظرم باشگاه تکلیفم را روشن کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع لیگ رجحان: هفته بعد شاید استقلالی شوم، منتظرم باشگاه تکلیفم را روشن کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید