عبدالله: السد تیم برتر غرب آسیا است، عبدالعزیر حسن: پرسپولیس یک تیم معمولی است

به گزارش وبلاگ نفس، 2 بازیکن پیشین تیم های ملی فوتبال کویت و قطر ارزیابی خود را از رویارویی السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ارائه کردند.

عبدالله: السد تیم برتر غرب آسیا است، عبدالعزیر حسن: پرسپولیس یک تیم معمولی است

به گزارش وبلاگ نفس، بشار عبدالله، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کویت و مفسر تلویزیونی درباره بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس که از ساعت 18:45 دقیقه امروز (سه شنبه) در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه شروع می گردد گفت: السد در بهترین شرایط فنی یک سال اخیر به سر می برد که باعث صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. آنها برای رفتن به تهران و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید ابتدا در دوحه به نتیجه مثبت دست پیدا نمایند.

وی سپس با مقایسه تیم های السد و پرسپولیس گفت: به نظر می رسد السد تیم برتری است اما رقابت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامل 2 بازی رفت و برگشت خواهد بود. به شما اطمینان می دهم السد برترین تیم فوتبال غرب آسیا است و باید در بازی امروز برابر پرسپولیس با عدم دریافت هرگونه گلی و پیروزی خوب با ثبات مهیای بازی برگشت در تهران گردد.

عبدالعزیر حسن، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر نیز گفت: این روشن است که السد تیم برتر فوتبال غرب آسیا محسوب می گردد و هر ناظر و تحلیلگری می تواند آن را تایید کند. تیم السد پس از بازگشت بازیکنان مصدوم تکمیل گردیده و فکر می کنم می تواند به پیروزی آسانی برابر پرسپولیس دست پیدا کند تا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا گردد.

این پیشکسوت فوتبال قطر سپس با معمولی دانستن تیم پرسپولیس گفت: حریف ایرانی شاید در برخی از موقعیت های کوچک بازی امروز به دنبال اتفاق غیرمنتظره باشد. السد روی کاغذ برتر از پرسپولیس است اما باید این را در زمین بازی نیز اثبات کند. من فقط از سستی السد پس از پیشرفت می ترسم که به حریفان اجازه بازگشت به بازی را می دهد. السد برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید با تمام توان بازی و امکان اتفاق های غیرمنتظره پرسپولیس را حذف کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبدالله: السد تیم برتر غرب آسیا است، عبدالعزیر حسن: پرسپولیس یک تیم معمولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله: السد تیم برتر غرب آسیا است، عبدالعزیر حسن: پرسپولیس یک تیم معمولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید