عرضه Spelunky 2 تا سال 2020 به عقب افتاد

به گزارش وبلاگ نفس، در حالی که بازی Spelunky 2 یکی از مورد انتظارترین بازی های مستقل سال 2019 به شمار می رفت، حالا تعیین شده است که این بازی در سال 2019 منتشر نخواهد شد. درک یو (Derek Yu) خالق این سری بازی در استودیوی Mossmouth اعلام نموده که ساخت این بازی پیشرفت بسیار زیادی داشته است ولی متاسفانه هواداران در امسال نمی توانند آن را تجربه نمایند، زیرا مراحل ساخت آن تا خاتمه سال 2019 تمام نخواهد شد.

عرضه Spelunky 2 تا سال 2020 به عقب افتاد

درک یو در توییتر خود اعلام نموده: متاسفانه من فکر نمی کنم که بازی Spelunky 2 در سال 2019 عرضه گردد. مراحل ساخت این بازی بسیار خوب پیش رفته است، اما نکات جزئی ای وجود دارند که احتیاج به زمان بیشتری دارند.

بازی Spelunky یک بازی پلتفرمر دو بعدی بود که در سال 2008 توسط درک یو ساخته و برای رایانه های شخصی به عنوان یک Freeware (نرم افزاری رایگان که امکان تغییر و توزیع مجدد آن بدون اجازه مالک ممکن است) عرضه شد، اما معروف شدن این بازی از آنجایی آغاز شد که در سال 2012 بر روی کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد و توانست در آن سال ها که بازی های مستقل جان تازه ای گرفته بودند بسیار بدرخشد. هواداران بازی اسپلانکی به شدت منتظر تجربه کردن ادامه این بازی هستند.

بازی اسپلانکی 2 در کنفرانس شرکت سونی در جریان Paris Games Week 2017 معرفی گردید و همچنین در سال 2018 درک یو سال انتشار آن را سال 2019 اعلام نمود، از آن زمان به بعد اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و درک یو معتقد است که دلیل سکوت آن ها این است که سخت در حال ساختن بازی اسپلانکی 2 هستند.

در حال حاضر بازی Spelunky 2 تنها برای عرضه بر روی کنسول پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است و تعیین نیست که برای دو کنسول نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان عرضه می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه Spelunky 2 تا سال 2020 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Spelunky 2 تا سال 2020 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید