دوتا 2 به زودی از دسته های بازی پشتیبانی خواهد نمود

به گزارش وبلاگ نفس، دوتا 2 (Dota 2) یکی از محبوب ترین بازی های سبک موبا (MOBA) است. این بازی رقیب مستقیم بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) بوده و در کوشش است تا در این رقابت پیروز گردد. حال اخیراً یک رویداد به همراه بتل پس (Battle Pass) به بازی اضافه شده است.

دوتا 2 به زودی از دسته های بازی پشتیبانی خواهد نمود

اقانیم (Aghanim) که در سال گذشته نیز در بازی وجود داشت حال دوباره بازگشته است. این دفعه به علت مشکلاتی که در دنیاهای موازی رخ داده ما شاهد چندین مشابه از آن هستیم. بازیکنان باید کوشش نمایند تا این مشابه ها را یافته و نجات دهند. این رویداد رایگان است اما به بتل پس نیز عرضه خواهد شد که برای بتل پس باید هزینه پرداخت گردد.

یکی دیگر از مواردی که اخیراً به دوتا 2 اضافه شد پشتیبانی از کنترلرها بود. فرقی ندارد که شما از کدام شخصیت بازی بهره ببرید، پشتیبانی از کنترلر برای همه کرکترها عمل خواهد نمود. این کنترلرها شامل پلی استیشن، ایکس باکس و حتی سوییچ پرو هستند. همینطور اینکه تعدادی دیگر از کنترلرهای رسمی که به وسیله ولو تأیید شده اند نیز در دوتا قابل استفاده هستند.

همانطور که گفتیم تمام کرکترها در این قابلیت حضور دارند. نکته مهم اینجاست که این نسخه آزمایشی است و همچنان در حال تکامل است. راهنمای اتصال کنترلر نیز در اینجا وجود دارد.

اینطور که به نظر می رسد ولو (Valve) در حال آماده سازی عناوین قدیمی خود برای کنسول استیم دک (Steam Deck) است. حال که قرار است این کنسول دستی سال آینده عرضه گردد، بهتر است تا در زمان عرضه عناوین خوبی داشته باشد. برای مثال بازی هلف لایف 2 (Half Life 2) نیز چندی پیش یک نسخه آزمایشی دریافت کرد. در این نسخه آزمایشی پشتیبانی از رزولوشن تازه و توانایی تنظیم رابط کاربری وجود داشت. همینطور اینکه در این نسخه آزمایشی یک Vulkan Renderer وجود داشت تا باعث گردد بازی عملکرد بهتری در سیستم استیم دک که بر اساس لینوکس است داشته باشد.

در این رویداد تازه دوتا دو تعدادی کرکتر و موارد ظاهری دیگر به بازی اضافه شده که به طور کامل در سایت دوتا 2 در دسترس هستند. استیم در کوشش است تا عناوین خود را در برترین حالت قرار دهد برای اینکه به زودی یکی از مهمترین محصولات آن یعنی استیم دک عرضه خواهد شد.

به طور کلی استیم دک یکی از کنسول هایی است که در این مدت اخبار بسیاری از آن عرضه شده است. این کنسول دستی قابلیت های بسیاری دارد و عملاً یک کامپیوتر دستی است. با اینحال همچنان باید دید که چگونه در زمینه گیمینگ عمل خواهد نمود و امیدواریم بتواند انتظارات را برآورده کند. به علت اینکه نینتندو سوییچ نیز دیگر قدیمی شده و حال نوبت یک کنسول دستی تازه است که بدرخشد.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوتا 2 به زودی از دسته های بازی پشتیبانی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوتا 2 به زودی از دسته های بازی پشتیبانی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید