قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد، فیدلیتی و دیگنیتی چند؟

به گزارش وبلاگ نفس، فهرست قیمت نو محصولات گروه بهمن موتور ویژه اردیبهشت ماه 1402 منتشر شد.

قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد، فیدلیتی و دیگنیتی چند؟

قیمت های فوق بدون مالیات، شماره گذاری ، بیمه و … می باشد که نرخ اضافه شده به مبالغ فوق بین 12 تا 15 درصد است.

آنالیز مشخصات دیگنیتی

کراس اوور دیگنیتی محصول تازه گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می گردد.

این کراس اوور ابعاد و میزان نسبتا بزرگی دارد و در دسته کراس اوورهای سایز میانه رده بندی می گردد. محصولات دانگ فنگ حضور گسترده ای در کشورمان دارند و تقریبا هرکدام از خودروسازان یک یا چند محصول از خودروسازی بزرگ دانگ فنگ را مونتاژ و عرضه می نمایند.

دانگ فنگ H30 کراس، دانگ فنگ ریچ و حال دانگ فنگ ix5 یا کراس اوور دیگنیتی بخشی از این محصولات هستند. نزدیک ترین رقیب کراس اوور دیگنیتی در بازار را باید چری تیگو 7 بدانیم. همانند بسیاری از خودروهای چینی ساخته شده طی چندسال اخیر، کراس اوور دیگنیتی نیز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است اما استفاده از جعبه دنده اتوماتیک با ضرایب پیوسته، این خودرو را در دسته کراس اوورهای مالی قرار می دهد.

آنالیز دیگنیتی

در زمان بازگشت تحریم های صنعت خودروسازی و در پی آن ممنوعیت واردات خودرو به کشور، شاهد غیبت طولانی خودروهای نسل تازه در بازار کشور باشیم، اما شرکت های خودروساز داخلی هرکدام به نوبه خود در کوشش هستند تا خلاء بوجود آمده در بازار کشور را جبران نموده و با ارائه محصولات تازه مونتاژی به بازار، شوک برقی و تنفس مصنوعی به پیکر نیمه جان بازار خودروی کشور بدهند. بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات تازهی همانند دیگنیتی را در دستور کار خود قرار داد که در واقع همان خودروی چینی دانگ فنگ ix5 بوده و حالا با نامی تازه، به عنوان یک خودروی کراس اوور سایز میانه به بازار عرضه خواهد شد و در مقابل محصولاتی همانند چری تیگو 7 قرار خواهد گرفت. دیگنیتی برخلاف رقیب خود چری تیگو 7، به عنوان یک خودروی کراس اوور اسپرت معرفی شده است، درحالی که چری تیگو 7 را به عنوان یک خودروی کراس اوور لوکس چینی می شناسیم و این دو ویژگی با توجه به طراحی بیرونی و داخل کابین و مقایسه آنان با یکدیگر، بخوبی قابل تشخیص است.

داخل دیگنیتی

خودروی دیگنیتی با ظاهری تهاجمی و سقفی شیب دار پیشرفته و در داخل کابین هم غربیلک فرمان D-Cut اسپرت به چشم می خورد. خودروی دیگنیتی طول کلی 4685 میلیمتر، عرض 1865 میلیمتر، ارتفاع 1645 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2790 میلیمتر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن حدوداً 1570 کیلوگرمی رسیده و برای حرکت دادن آن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر به خدمت گرفته شده است. ابعاد این خودرو بزرگ تر از چری تیگو 7 است که می تواند فضای کابین بیشتری در اختیار سرنشینان قرار دهد. با این حال در مورد طراحی داخل کابین گفتیم که خودروی دیگنیتی بیشتر از همه به طراحی اسپرت داخل کابین توجه داشته است، در صورتی که خودروی چری تیگو 7 با روکش های چرمی داخل کابین و الگوهای طراحی، احساس سواری با یک خودروی لوکس و راحت را به شما منتقل می نماید.

طراحی دیگنیتی

چهره دیگنیتی از نظر ظاهری در سگمنت کراس اوور کوپه قرار می گیرد و باید آن را به عنوان اولین کراس اوور کوپه بازار بدانیم. خودرویی که از نظر ظاهری بسیار مجذوب کننده است و خطوط بکار رفته روی بدنه و بعلاوه شیب پایانی سقف، می تواند نظر مخاطب را به سرعت جلب کند. برای یادآوری باید بگوییم که دیگنیتی دقیقاً در سگمنت مشابه خودروی معروف بی ام و X4 قرار می گیرد.

منبع: تجارت نیوز

منبع: فرارو

به "قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد، فیدلیتی و دیگنیتی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد، فیدلیتی و دیگنیتی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید