مالک موقت سپیدرود با یک کریمی دیگر برگشت

به گزارش وبلاگ نفس، در ابتدای فصل ناکامی های سپیدرود رشت و اختلافاتی که بین سرمربی وقت یعنی خداداد عزیزی و هواداران پیش آمده بود، باعث شد اوضاع تیم وخیم تر از هر زمانی شود. شرایط تیم آنقدر آشفته بود که علی کریمی تصمیم گرفت به سپیدرود رشت برشود تا تیم را به اصطلاح نجات دهد. کریمی که هم به عنوان مالک و هم سرمربی در سپیدرود رشت حضور پیدا کرد، سپیدرود همچنان جزو گزینه های سقوط باقی ماند. این مساله و البته اختلافات درون تیمی باعث شد علی کریمی از مالکیت و سرمربیگری سپیدرود انصراف دهد. کریمی، سپیدرود را به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تحویل داد.

مالک موقت سپیدرود با یک کریمی دیگر برگشت

بعد از این اتفاق طولی نکشید که خبر رسید کیومرث بیات مالکیت سپیدرود را به دست آورد. بیات فصل قبل هم مالکیت سپیدرود رشت را به عهده داشت اما وجود مسائل و بدهی ها باعث شد کنار بکشد و تیم را واگذار کند. این رفت و آمدها در سپیدرود، مدت هاست که زیاد شده اما کمتر کسی تصور می کرد بیات برشود. به هر حال در این مقطع اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، تصمیم گرفت مالکیت سپیدرود را به کیومرث بیات برگرداند. در ابتدا خبر رسید بیات مالک قطعی سپیدرود خواهد بود اما طول نکشید که این مساله تکذیب شد و از موقت بودن آن صحبت شد. او رئیس هیات شطرنج گیلان است و موقعیت مالی ویژه ای ندارد که تصور کنیم می تواند به شکل حرفه ای تیمداری کند.

ابوالفضل صادقی معاون اداره ورزش و جوانان گیلان در رابطه با این مساله می گوید: مالکیت باشگاه به صورت موقت به آقای بیات سپرده شده تا باشگاه و تیم بلاتکلیف نباشند و هزینه های جاری تیم پرداخت شود. برای مالکیت باشگاه با 2-3 گروه صحبت کرده ایم و باید ببینیم در نهایت نتیجه مذاکرات چه خواهد شد. سه شنبه قرار است یک گروه که در کار فولاد هستند و اوضاع مالی مناسبی دارند به رشت بیایند تا در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود صحبت های بیشتری انجام دهیم. باشگاه سپیدرود شاید کم بدهی ترین باشگاه حال حاضر لیگ برتر باشد،. بدهی های این باشگاه کمتر از 4 میلیارد است و بازیکنان همگی در حدود 60 درصد پولشان را دریافت کردند. به همین خاطر این باشگاه خواهان زیادی دارد و خیلی ها برای بحث مالکیت آن مشتاق هستند.

با وجود اینکه موقت بودن مالکیت کیومرث بیات رسما اعلام شد اما مالک جدید خیلی زود دست به کار شد تا سرمربی جدید تیم را انتخاب کند: تا انتخاب مالک قطعی باشگاه، من در باشگاه هستم و تیم را اداره می کنم امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. به زودی سرمربی سپیدرود معلوم می شود یک دقیقه این روزها برای سپیدرود غنیمت است و من نمی گذارم این فرصت ها از دست برود.

بیات با وجود اینکه هنوز یک روز هم از حضورش در سپیدرود رشت نگذشته، ظاهرا قبل از آمدن همه فکرهایش را هم در مورد سرمربی بعدی انجام داده. گفته می شود مالک موقت و جدید باشگاه سپیدرود رشت، با فیروز کریمی وارد مذاکره شده تا هدایت تیم را به این سرمربی باتجربه بسپارد. با توجه به اینکه کریمی نشان داده در نجات دادن تیم های در خطر سقوط تبحر خاصی دارد، ظاهرا به زودی هدایت سپیدرود را به عهده می گیرد تا زودتر کار را برای ماندن در تیم در لیگ برتر انجام دهد. فیروز کریمی قبلا در ملوان و داماش هم حضور داشت و با هواداران تیم های گیلانی ارتباط و آشنایی دارد. حالا باید دید بیات با کریمی جدید می تواند سپیدرود را نجات دهد یا نه.

230+230-9

منبع: ایران ورزشی

به "مالک موقت سپیدرود با یک کریمی دیگر برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک موقت سپیدرود با یک کریمی دیگر برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید