هوای اصفهان جمعه تا دوشنبه هفته آینده آلوده نیست

به گزارش وبلاگ نفس، خبرنگاران/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر روز جمعه تا روز شنبه شاهد وزش باد نسبتا شدید و شدید در استان خواهیم بود، گفت: در غرب و جنوب استان بارش برف و باران و در بقیه نقاط استان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

هوای اصفهان جمعه تا دوشنبه هفته آینده آلوده نیست

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با وبلاگ نفس، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم پایداری جو تا اواخر امروز است. براین اساس شاهد آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی با افزایش ابر هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای انباشت آلاینده های جوی همچنان مهیا است، گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار از غرب استان، شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر روز جمعه تا روز شنبه گاهی وزش باد نسبتا شدید و شدید در استان داریم، افزود: در غرب و جنوب استان بارش برف و باران و در بقیه نقاط استان شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه روز شنبه وزش باد در استان نسبتا شدید تا شدید است، شرح داد: دمای هوا طی 24 ساعت آینده 2 تا 3 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

علی عسگریان گرم ترین نقطه استان را چوپانان با 18 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه استان را بوئین میاندشت با منهای 8 درجه سانتیگراد اعلام و اعلام کرد: هوای اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 17 درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات صبح فردا به منهای 2 درجه سانتیگراد می رسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه به غیر از غرب و جنوب استان که شاهد بارش برف و باران هستیم، گفت: در اصفهان و بقیه مناطق بارش پراکنده و کمی خواهیم داشت، اما حجم آلاینده های هوا کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هوای اصفهان فردا همچنان آلوده است، اعلام کرد: از جمعه بعد از ظهر تا روز دوشنبه هفته آینده هوای اصفهان آلوده نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هوای اصفهان جمعه تا دوشنبه هفته آینده آلوده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای اصفهان جمعه تا دوشنبه هفته آینده آلوده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید