ویسی: پیشنهاد دارم اما عاشق شاهین هستم

به گزارش وبلاگ نفس، سمیرا شیرمردی، شاهین بوشهر با وجود مسائل اقتصادی زیادی که داشت بالاخره توانست به لیگ برتر برگردد. تیمی که طرفداران زیادی دارد و می تواند شور و شوق جالبی در لیگ برتر به پا کند. شاهینی ها یک جشن باشکوه، لیگ فزونی شدند تا نشان دهند چقدر برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران انگیزه داشتند. با این اتفاقات و البته پیگیری طرفداران، خیلی زود با عبدا... ویسی سرمربی پیروز تیم صحبت شد تا بماند و راهنمایی شاهینی ها را در لیگ برتر هم به عهده بگیرد. همه چیز داشت خوب پیش می رفت که خبر رسید شهرداری دیگر نمی تواند به شاهین یاری اقتصادی داشته باشد. با این اتفاق، همه چیز بهم ریخت. مدیرعامل شاهین بوشهر کناره گیری کرد و تیم بلاتکلیف ماند.

ویسی: پیشنهاد دارم اما عاشق شاهین هستم

حالا ویسی مانده و دل نگرانی های زیادش. او نمی داند چه کند. بماند یا برود. از یک طرف عاشق بوشهر و طرفدارانش شده و از طرف دیگر می داند همین الان هم دیر است و اگر بماند کار سختی پیش رو خواهد داشت. با همه این مسائل ویسی دوست دارد بماند، فقط به خاطر شور و شوق طرفدارانش: اینجا را واقعا دوست دارم. طرفداران متفاوت و خونگرمی دارد که هر مربی را عاشق شاهین می نماید اما اوضاع خوب نیست. هنوز تکلیف تیم را نمی دانیم. تمرینات هنوز آغاز نشده و نمی دانیم باید چه کار کنیم. ما حتی اگر بلافاصله بعد از استراحت 10 روزه مان، تمرینات را آغاز می کردیم، دیر بود چون تیم در لیگ برتر کار سخت تری دارد و باید زودتر آماده گردد.

نکته جالب این است که ویسی از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشته اما به خاطر شاهین نپذیرفته. او حتی دوست ندارد در خصوص این مساله صحبت کند اما خیلی ها می گویند یکی از گزینه های اصلی تیم امید بود: واقعیت این است که دوست ندارم در خصوص دیگر پیشنهادهایم صحبت کنم اما پیشنهاد داشتم و به خاطر شاهین بوشهر رد کردم و الان هم منتظرم تا تکلیف تیم معین گردد.

-

مهمترین مشکل شاهین بوشهر این است که هنوز کسی نمی داند شرایط اقتصادی تیم به چه صورت خواهد شد. می گویند شهرداری به خاطر دولتی بودن نمی تواند به تیم لیگ رجحان یاری اقتصادی داشته باشد. به خاطر همین هم باشگاه با چند اسپانسر مذاکره داشته اما هنوز تکلیف معین نیست. فقط خبر رسیده به زودی محتمل است با یک اسپانسر جدید به توافق برسند. عبدا... ویسی هم به همین بحث اسپانسری دلخوش نموده: ظاهرا 2، 3 اسپانسر جلو آمدند تا به تیم یاری نمایند و به زودی تکلیف معین می گردد تا اتفاقات خوبی بیفتد. اگر اسپانسر بیاید، وضعیت خوب می گردد اما امیدوارم بیشتر از این، زمان را از دست ندهیم چون همین الان هم دیر است.

شاید به نظر بیاید ویسی بیش از حد نگران از دست دادن زمان است چون تیم های دیگری هم هستند که شرایط اینچنینی دارند اما مثل او نگران نیستند ولی نگرانی سرمربی شاهین بوشهر کاملا به جا و درست است چون شرایط تیمش با بقیه تیم ها فرق دارد: 5 بازیکن اصلی و خوب تیم مان جدا شدند و رفتند. چند بازیکن دیگر هم هستند که پیشنهادهای خوبی دارند و احتمال جدایی شان هست. در کل شرایط به لحاظ بازیکن چندان خوب نیست و ما اگر همین الان هم کار را آغاز کنیم خیلی دیر است چون نه بازیکن گرفتیم و نه حتی مذاکره ای داشتیم. با این شرایط هم خیلی از بازیکنان رغبت ندارند به شاهین بیایند چون بلاتکلیف هستیم و هنوز اوضاع اقتصادی معین نیست.

با همه این مسائل ویسی امیدوار است و می خواهد یک شاهین قدرتمند وارد مسابقات کند، نه تیمی که زنگ تفریح باشد. سرمربی شاهین بوشهر که قبلا با استقلال خوزستان کار بزرگی انجام داد و توانست با یک سری بازیکن بی نام و نشان به قهرمانی برسد، حالا می خواهد تیمی بسازد که حداقل طرفدارانش از آن لذت ببرند: امیدوارم مسئولان هر چه سریعتر به فکر تیم باشند چون زمان خیلی مهم است. ما می خواهیم زودتر کار را آغاز کنیم تا تیم آماده تری وارد مسابقات گردد. طبق برنامه ای که به باشگاه دادم، یک یا چند اردو پیش بینی کردیم که تیم های دیگر دارند به همان مناطق می روند و پر شدن آنجا باعث می گردد برنامه هایمان بهم بخورد. این روزها همه تیم ها بازیکنان شان را گرفتند و دارند تمرینات را آغاز می نمایند اما ما هنوز بلاتکلیف هستیم. امیدواریم این بلاتکلیفی زودتر تمام گردد تا شاهین بتواند بازی های خوبی در لیگ برتر به نمایش بگذارد.

9

منبع: ایران ورزشی

به "ویسی: پیشنهاد دارم اما عاشق شاهین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: پیشنهاد دارم اما عاشق شاهین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید