پرچمدار سامسونگ مقرون به صرفه تر عرضه می گردد!

به گزارش وبلاگ نفس، زومیت نوشت: گوشی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ احتمالاً با برچسب قیمتی کمتری نسبت به گلکسی زد فولد 4 روانه بازار خواهد شد.

پرچمدار سامسونگ مقرون به صرفه تر عرضه می گردد!

هرچند گوشی گلکسی زد فولد 5 از نظر ظاهری نسبت به گلکسی زد فولد 4 تغییراتی خواهد داشت؛ اما به نظر می رسد ویژگی های سخت افزاری آن در مقایسه با نسل قبلی خود، تغییر چندانی نخواهد نمود.

قیمت گلکسی زد فولد 4 حدودا 1799 دلار در جهان و حدود 70 میلیون تومان در ایران است که گران تر از گوشی های پرچمدار رایج بازار است. بعلاوه باتوجه به رونمایی گوگل از پیکسل فولد با قیمت پایه 1799 دلار، ممکن است بعضی از علاقه مندان به جای گلکسی زد فولد 4 یا 5، اولین گوشی تاشوی گوگل را خریداری نمایند.

شایعه شده که سامسونگ برای جلوگیری از این اتفاق، تصمیم دارد که قیمت زد فولد 5 را نسبت به نسل قبلی خود کاهش دهد. حساب توییتری Tech-Reve در توییتی نوشت که احتمالا این گوشی مقرون به صرفه تر از گلکسی زد فولد 4 باشد.

ظاهرا گلکسی زد فولد 5 به یک لولای تازه مجهز خواهد شد و در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهم بود. سامسونگ احتمالا برای این گوشی از دوربین هایی با سنسورهای تازه، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری قدرتمندتری استفاده خواهد نمود.

اکنون، گلکسی زد فولد 4 یکی از برترین گوشی های تاشو بازار است و سامسونگ برای نسل بعدی این گوشی هوشمند تغییرات چندانی را در نظر نگرفته است. با این حال، کاهش قیمت گلکسی زد فولد 5 می تواند تمایل کاربران را به خرید این گوشی هوشمند تاشو افزایش دهد.

بعلاوه، گزارش ها حاکی از آن است که قیمت گلکسی زد فلیپ 5 نیز مانند نسل قبل 999 دلار خواهد بود لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند نیز مانند زد فولد 5 با لولاهای تازه، پشتیبانی از گواهی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار، نمایشگر بزرگ تر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 روانه بازار خواهد شد.

ظاهرا سامسونگ روی قابلیت های نرم افزاری متمرکز شده است و احتمالا دو گوشی گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 به قابلیت های نرم افزاری تازهی مجهز خواهند شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پرچمدار سامسونگ مقرون به صرفه تر عرضه می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار سامسونگ مقرون به صرفه تر عرضه می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید