چرا محصولات تبلیغاتی چاپی ارزش سرمایه گذاری را دارند؟
به گزارش وبلاگ نفس، محصولات تبلیغاتی چاپی مانند تقویم رومیزی که در طول یک سال روی میز کار افراد در مقابل چشمان آن ها می باشند، بازگشت سرمایه و تاثیرگذاری مثبتی خواهند داشت. نگاه کردن به ترازنامه و تماشا هدایای تبلیغاتی ممکن است در ابتدا نگران کننده باشد، اما بازگشت سرمایه یک به یک به شما خواهند داد.

چگونه از محصولات تبلیغاتی چاپی برای افزایش مخاطبان خود بهره ببرید
شرکت ها بیشترین سود را از محصولات تبلیغاتی زمانی می برند که به عنوان آهنربای سرب مورد استفاده قرار گیرند. در این صورت، در ازای اطلاعات بیشتر در خصوص مشتریان، چیزی به مشتریان خود می دهید. اغلب، این به شکل ثبت نام در فهرست پستی است. اکنون فرصت دیگری برای فروش آن ها در کسب و کار، محصولات و خدمات خود دارید.
محصولات تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی به خوبی کار می نمایند. هدایای سبک رقابتی را می توان در ازای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی یا ارجاعات استفاده کرد. این تاکتیکی است که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از آن استفاده می نمایند.
در واقع، 91 درصد از پست های اینستاگرام با بیش از 1000 کامنت، مسابقه هستند.
بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران
چرا محصولات تبلیغاتی چاپی ارزش سرمایه گذاری را دارند؟
محصولات تبلیغاتی چاپی باعث بهبود شناخت برند می شوند
اگر می خواهید مشتریان جدیدی به دست آورید، باید مطمئن شوید که آن ها با برند شما و آنچه ارائه می دهید، آشنا هستند. اقلامی که می دهید به مشتریان شما یاری می نماید تا در دراز مدت شما و کارهایی که انجام می دهید، به خاطر بسپارند. اگر محصول مناسبی مانند تقویم ها را انتخاب کنید، محصول و برند شما برای مدت طولانی با آن ها باقی می ماند. این به عنوان یک یادآور دائمی از شرکت شما خواهد بود.
بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی
محصولات تبلیغاتی چاپی در معرض دید روزانه مقرون به صرفه قرار می گیرند
سایر اشکال تبلیغات فقط برای چند ثانیه جلوی چشم دیگران می مانند. آیتم های تبلیغاتی مفید در بیشتر مواقع در معرض دید، قرار می گیرند. یک تقویم برای یک سال بر روی میز گیرنده می ماند. به علاوه، هر بار که کسی آنجا باشد، نام برند شما را می بینند.
بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی
محصولات تبلیغاتی چاپی بهتر از کارت ویزیت عمل می نمایند
هر تاجری با کارت ویزیت آشنایی دارد. می دانید که این ها ابزارهای مفیدی برای معرفی خود و کسب و کارتان به مشتریان بالقوه هستند. شاید تعجب کنید اگر متوجه شوید که محصولات تبلیغاتی چاپی همین کار را انجام می دهند، اما حتی نتایج بهتری هم دارند. تقریباً سه چهارم افرادی که یک کالای تبلیغاتی دریافت می نمایند، می توانند نام شرکتی را که آن کالا را به آن ها داده است را به خاطر بسپارند. وقتی کارت ویزیت می دهید همواره نمی توان همین را گفت. وقتی آیتم حاوی اطلاعات شما مانند آرم، شعار یا حتی اطلاعات تماس باشد، می تواند بسیار مفیدتر از کارت ویزیت باشد.
محصولات تبلیغاتی چاپی نه تنها بر گیرنده، بلکه بر افراد شبکه آن ها نیز تأثیر می گذارد. این می تواند به شرکت شما ارتقای اجتماعی لازم را برای پیشی گرفتن از رقبای خود بدهد. بعلاوه می تواند یک کاتالیزور مهم برای بازاریابی دهان به دهان باشد. در نهایت، آن ها بعلاوه با تشویق مشتریان به کوشش بیشتر از شرکت شما، آزمایش های محصول، تکرار خرید و آگاهی از برند را تشویق می نمایند.
منبع: مجله چاپخونه